;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

برس خشک برای بدن از لاغری تا کاهش سلولیت+ طرز استفاده

برس خشک برای بدن: شاید برایتان جالب باشد اما لاغری با یک برس واقعیت دارد. برس خشک یکی از راه‌های موثر لاغری است که امروزه بسیار رایج شده است.

مزایای برس خشک برای بدن بسیار زیاد است؛ بنابراین با این برس شما می‌توانید پوست خود را لایه‌برداری کرده، سلولیت‌های خود را درمان و حتی خود را لاغر کنید.

مزایای برس خشک برای بدن:

 برس خشک برای بدن1

مزایای برس خشک برای بدن مثل لایه‌برداری پوست

شما با کشیدن این برس روی پوست خود و عمل مکانیکی آن می‌توانید پوست‌های مرده را از بین برده و پوستی صاف، نرم و سالم داشته باشید. این برس مثل سایر اسکراب‌ها عمل می‌کند.

مزایای برس خشک برای بدن مثل جوان‌سازی پوست

این برس به لایه‌برداری، بستن منافذ باز پوست، افزایش گردش خون و سم‌زدایی بدن کمک کرده و تمام این موارد باعث جوان‌سازی پوست شما می‌شود.

کاهش سلولیت از مزایای برس خشک برای بدن

هیچ مدرک علمی وجود ندارد که بگوید این برس به کاهش سلولیت کمک می‌کند؛ اما طبق تجربیات افراد این یک روش عالی برای ازبین‌بردن سلولیت است. البته آن‌ها را به طور موقت از بین می‌برد.

با یک برس لاغر شوید

پوست بزرگ‌ترین عضو بدن است، می‌توانید با استفاده از برس خشک سم‌زدایی و به دنبال آن کاهش وزن را آسان‌تر و سریع‌تر سازید، زیرا برس خشک درست مانند ماساژ بدن عمل می‌کند که در آن فشار کمی روی پوست در جهت خاصی وارد می‌شود و گردش خون را تقویت می‌کند. این موارد به ایجاد یک سیستم ایمنی سالم‌تر و قوی‌تر کمک می‌کند که کاهش وزن را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

 برس خشک برای بدن2

برای کاهش وزن، چگونه برس خشک را استفاده کنیم؟

اگر به طور منظم به روش صحیح برای ۳ ماه متوالی تمرین کنید، برس خشک می‌تواند به کاهش وزنتان کمک کند. برای استفاده راحت‌تر از برس خشک روش زیر را یاد گرفته و به کار بگیرید:

از کف پاهای خود شروع کنید و تا آخر پاها را برس بزنید. این مسیر سیستم لنفاوی بدن شما را به مثبت‌ترین شکل پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از حرکت‌های یکنواخت طولانی استفاده کنید یا برس را با حرکات دایره‌ای سریع و در جهت عقربه‌های ساعت حرکت دهید.

اکنون به‌آرامی بالاتنه و شکم خود را بالا ببرید و با حرکات دایره‌ای و خلاف جهت عقربه‌های ساعت به سمت قلب حرکت دهید. در مرحله بعد، برس را به همان صورت در ناحیه سینه حرکت دهید. سپس، انگشتان خود را بگیرید و بازوهای خود را به سمت زیر بغل خود بکشید.

در نهایت شانه‌ها و گردن خود را به‌آرامی اما پیوسته به سمت استخوان‌های گردن بکشید. پس از اتمام براشینگ خشک با آب سرد دوش بگیرید تا تمام پوست‌ها از بین برود. در نهایت، پوست خود را با روغن‌های طبیعی مرطوب‌کننده مانند روغن‌زیتون، بادام یا نارگیل به‌خوبی ماساژ دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا