;
مد و زیباییمد روز

بهترین استایل های نوید پورفرج؛ کراش جدید دختران ایرانی و بازیگر بامداد خمار+ عکس ها

بهترین استایل های نوید پورفرج: نوید پورفرج، بازیگر اهل کرمانشاه است که از فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تا زالاوا و اخیرا هم بیبدن همیشه در لیست جذاب‌ترین‌ها از نظر مخاطب قرار گرفته که به همین بهانه  در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز سری به اوت‌فیت‌های این بازیگر و چهارچوب استایلش زدیم. با مجله گفتنی همراه باشید و بهترین استایل های نوید پورفرج را مشاهده کنید.

بهترین استایل های نوید پورفرج

اگر به اوت‌فیت‌های ایشون دقت کنیم متوجه علاقه‌اش به لایه لایه پوشی می شیم چرا که بارها ترکیب تیشرت سفید از زیر پیراهن رو در سبک پوششی‌اش دیدیم.

همچنین پیراهن‌های گشاد و شلوار راسته جزو آیتم‌های پرتکرار ایشونه که معمولا در اکران‌های داخلی نوید رو در اوت‌فیت‌های راحت و کژوال می‌بینیم.

سال ۲۰۲۱ در جریان اکران فیلم زالاوا در جشنواره‌ی ونیز، نوید پورفرج در اوت‌فیت‌های کاملا رسمی در این جشنواره دیده شد که جزو معدود دفعاتی‌ست که میشه گفت ایشون رسمی پوشیدن و در کل درس‌کد مراسم خارجی رو رعایت کردند.

رنگ‌ سفید و مشکی در کنار آبی جزو رنگ‌های ثابت در استایل این بازیگره که گاها با دیگر رنگ‌ها ترکیب میشه. شما بگید، رسمی بهش بیشتر میاد یا کژوال؟

عکس هایی از بهترین استایل های نوید پورفرج

بهترین استایل های نوید پورفرج5

بهترین استایل های نوید پورفرج6 بهترین استایل های نوید پورفرج7 بهترین استایل های نوید پورفرج9 بهترین استایل های نوید پورفرج4 بهترین استایل های نوید پورفرج3 بهترین استایل های نوید پورفرج8 بهترین استایل های نوید پورفرج1 بهترین استایل های نوید پورفرج2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا