;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی با مواد طبیعی دم دستی!

زیبایی پوست و مو به روش هندی: زنان هندی زیبایی خود را مدیون مواد طبیعی هستند آن ها هرگز برای آرایش و زیبایی سراغ مواد شیمیایی نمی روند، زنان هندوستان پوست و موی زیبای خود را با استفاده از مواد طبیعی و روغن های گیاهی بدست می آورند. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی اگر مشتاق هستید با ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی بیشتر آشنا شوید با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت میخوره: سم‌زدایی پوست در منزل که حسابی پوست شما را ترمیم می کند!

ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی با مواد طبیعی

زیبایی پوست و مو به روش هندی

این هم بدردت میخوره: سم‌زدایی پوست در منزل که حسابی پوست شما را ترمیم می کند!

زیبایی پوست با گلاب

زیبایی پوست و مو به روش هندی، گلاب در کیف آرایشی هر خانم هندی پیدا میشود, گلاب پوست صورت را صاف و شفاف میکند و مهمتر از همه طبیعی است. راز زیبایی و شادابی پوست زنان هندی استفاده از گلاب است که بوی خوبی هم دارد. گلاب خاصیت روشن کنندگی و التیام بخشی پوست را هم دارد.

ماسک زردچوبه

زیبایی پوست و مو به روش هندی، هندی ها از زردچوبه زیاد استفاده می کنند و از ماسک آن برای پاک و شفاف شدن پوست صورت شان استفاده میکنند آنها معتقدند زردچوبه موهای زائد را نیز از بین می برد.

حنا برای مو

زیبایی پوست و مو به روش هندی، حنا در کشور هند هنوز هم پر مصرف و محبوب است, آن ها از حنا برای زیباتر شدن دست و پاهایشان استفاده میکنند و همچنین از حنا به عنوان رنگ مو استفاده میکنند که باعث درخشان و پرپشت شدن موها می شود و شوره سر را درمان می کند.

زیبایی پوست و مو به روش هندی2

روغن های گیاهی برای مو

زیبایی پوست و مو به روش هندی، راز زیبایی و پرپشتی موهای زنان هندی را به شما می گوییم آن ها از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل برای ضخیم و بلند شدن موهایشان استفاده می کنند، اگر شما هم موهای پرپشت و بلند میخواهید روغن نارگیل فراموش نشود.

 

این مطالب هم مفیدن:

5 ترفند طبیعی برای داشتن پوست بدون لک و چروک+ طرز تهیه ماسک برنج

خواص روغن دنبه: اگه پوستت کدر شده و جوش می زنی ببین!

خشک کردن فوری لاک ناخن با چند ترفند اگر دستگاه لاک خشک کن ندارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا