;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت که شما را جوانتر نشان می دهد!

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت: برای اینکه ابروهای نازک و کم پشت رو پر و زیبا جلوه بدهیم، از مداد ابرو یا بهتره از سایه ابرو و قلم موی باریک استفاده کنیم.

اگر تا بحال به ابروهایتان توجه نمی کردید و فقط گاه گاهی آنها را اصلاح و مرتب می کردید حالا زمان خوبی برای شروع است. زیرا ابروهای شما هم مانند پوست و موهای شما کم کم پیر می شوند و سن شما را بالاتر نشان می دهند.

محو شدن و کم رنگ شدن ابروها:

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت: با بالا رفتن سنتان، ابروهایتان هم مثل موهایتان کم کم نازکتر می شوند و باعث می شوند شما مسن تر به نظر برسید. بنابراین برای پر کردن جاهای خالی شده از سایه ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان ضخیم تر به نظر برسند.

ناپدید شدن دم ابرو:

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت: ابروها بطور طبیعی با گذشت زمان و بالا رفتن سن نازکتر و کم پشت تر می شوند و به تدریج دم آنها کوتاه تر می شود اما اگر در برداشتن و اصلاح ابروهایتان زیاده روی کنید این اتفاق زودتر برای شما رخ می دهد. دم ابروها یکی از آن قسمتهایی است که چشمهای شما را جوانتر نشان می دهد و بدون آنها چشمانتان افتاده وخسته به نظر می رسد.بنابراین دم ابروهایتان را با مداد پر رنگ کنید.

سفید شدن ابروها:

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت: سفید شدن موهای ابرو باعث می شود که ابروهایتان کاملا” محو شود و ظاهر شما کمی غیر متعادل و پیر به نظر برسد. بنا براین ابروهایتان را حتما” رنگ کنید.

بلند شدن ابروها:

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت: ابروهای نامرتب و بلند باعث می شوند چشمانتان کوچک تر به نظر برسد . علاوه بر این تارهای بلند ابرو در قسمت انتهایی ابرو به سمت پایین آویزان می شوند و پلک شما را افتاده نشان می دهد. بنابراین ابروهایتان را مرتب و اصلاح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا