;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

ترفند طبیعی برای برجسته کردن گونه بدون تزریق + دستور تهیه

برجسته کردن گونه یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها است. با داشتن گونه‌های برجسته چهره شما شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید. چه کنیم تا گونه‌هایی برجسته داشته باشیم؟ در بخش مد و زیبایی از سری مطالب ارایش و زیبایی ترفندهای برجسته کردن گونه بدون تزریق را یاد بگیرید. با مجله گفتنی همراه باشید.

برجسته کردن گونه بدون تزریق کردن

ما در ادامه چند راهکار موثر برای برجسته کردن گونه را به شما آموزش می‌دهیم.

ورزش های صورت برای ایجاد گونه

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راهکارها برای افزایش حجم گونه انجام ورزش‌های صورت بوده که باعث سفت‌تر شدن پوست شده و فرم گونه‌ها را تغییر داده و بهتر می‌کند. یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

برجسته کردن گونه

لپ‌های خود را باد کنید: برای انجام دادن این روش باید دهان خود را پر از هوا کرده و تا جای ممکن در همین حالت بمانید. نفس عمیق کشیده و هوا را از یک لپ به لپ دیگر انتقال دهید. در این حالت به تقویت عضلات گونه کمک می‌شود.
لب‌های خود را غنچه کنید: دهان را باز کرده و به شکل O در بیاورید. در این حالت لب‌ها شکل غنچه گرفته و روی دندان‌ها را می‌پوشانند. سپس انگشتان هر دست را روی هر یک از گونه‌ها گذاشته و به آرامی گونه‌ها را به مدت 30 ثانیه بالا و پایین بیاورید.
حرکات کششی صورت انجام دهید: بهترین راهکار برای داشتن گونه‌ها برجسته انجام حرکات کششی است. برای این کار انگشتان خود را به صورت مورب از کنار دهان به سمت گونه‌ها حرکت دهید. این کار را برای هر طرف صورت به مدت 5 تا 10 دقیقه باید انجام دهید.
باد کردن بادکنک: یکی از بهترین تمرینات صورت برای افزایش حجم گونه‌ها باد کردن بادکنک است زیرا به عضلات صورت فشار وارد می‌کند.

ماساژ صورت

برای برجسته کردن گونه شما می‌توانید ماساژ کامل صورت را نیز امتحان کنید. برای این کار از روغن آووکادو، زیتون یا نارگیل کمک بگیرید تا جریان خون روی صورت افزایش پیدا کند. این کار به پرتر شدن گونه‌ها کمک می‌کند.

آجیل بخورید

خوردن خوراکی‌هایی که دارای چربی‌های سالم هستند، می‌تواند به چاق شدن صورت کمک کرده و در برجسته کردن گونه موثر باشد. دانه‌ها و مغزها مثل بادام هندی و پسته را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

این خوراکی‌ها کالری بالایی داشته اما سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند. وقتی چربی‌های سالم در بدن شما افزایش می‌یابد تاثیری مستقیم در پرتر شدن صورت خواهد داشت.

طرز تهیه ماسک سیب برای برجسته کردن گونه

یکی از درمان‌های خانگی برای داشتن گونه‌های زیباتر استفاده از ماسک سیب است. سیب باعث تقویت کلاژن شده و پوست را جوان‌تر نشان می‌دهد. این میوه در رفع افتادگی گونه‌ها نیز بسیار موثر است. برای تهیه ماسک سیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

برای تهیه کردن این ماسک در ابتدا یک عدد سیب را له کنید.
حالا چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل را به آن بیفزایید.
سپس آن را به صورت خود مالیده و اجازه دهید 10 دقیقه بماند.
در مرحله آخر با آب سرد پوست صورت خود را بشویید.

ماسک صورت گلاب و گلیسیرین برای حجیم شدن گونه

ماسک گلاب و گلیسیرین نه تنها به آبرسانی و درخشندگی پوست کمک کرده بلکه صورت شما را سفت‌تر و گونه‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد. برای تهیه این ماسک:

مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط کنید.
با استفاده از پنبه این ترکیب را به صورت خود بمالید.
برای اینکه اثرگذاری ماسک را بیشتر کنید می‌توانید به ترکیب فوق محتویات موجود در یک عدد قرص ویتامین E را نیز اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا