;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

جدید ترین عکس ها از استایل مردم کره شمالی سوژه شد+عکسها

استایل مردم کره شمالی: مردم کره شمالی یا همان جمهوری دموکراتیک خلق کره، زندگی سختگیرانه و کنترل شده ای دارند. مردمی این کشور که از ارتباط با دنیای بیرون محروم اند، تلاش می کنند ارتباطات خانوادگی و رسم و رسومات خود را حفظ کنند. تصاویر زیر جنبه های مختلفی از زندگی روزمره ی مردم کره شمالی را به تصویر می کشد. در ادامه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

این هم جالبه: تیپ زدن با الناز حبیبی برای خانوم های کوچولو: شیک و نازنازی

استایل مردم کره شمالی

۱- خانواده از جایگاه ویژه ای برخوردار است

استایل مردم کره شمالی1

استایل مردم کره شمالی، خانواده و اجداد برای مردم کره شمالی از اهمیت زیادی برخوردارند. بسیاری از آن ها در کره جنوبی اقوامی دارند که تنها در موقعیت های محدود امکان دیدار با آن ها را دارند. در این کشور محدودیت های مسافراتی زیادی برقرار است که بخشی از آن ها به دلیل همه گیری کرونا است.

۲- تجدید دیدارهای خانوادگی میان مردم کره های شمالی و جنوبی سال ها است که متوقف شده

استایل مردم کره شمالی2

استایل مردم کره شمالی، سپتامبر گذشته کره جنوبی پیشنهاد کرد برنامه ی تجدید دیدار میان خانواده هایی که از بعد از جنگ کره از یکدیگر جدا شدند، از سر گرفته شود، اما کره شمالی نپذیرفت. این تجدید دیدارها در سال ۲۰۱۹ به دلیل بحث های هسته ای گسترده و بعدتر نیز همه گیری کرونا، متوقف شد.

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

۳- هنوز از به جا آوردن رسم و رسومات به همراه همسایه های خود لذت می برند

استایل مردم کره شمالی3

استایل مردم کره شمالی، کیمچی یک خوراک سنتی کره ای است که با ترشی سبزیجات درست و به همراه اغلب غذاها صرف می شود. سال گذشته کاهش محصولات کشاورزی بسیاری از خانواده ها را از لذت کیمجانگ، فرآیند درست کردن کیمچی که هر ساله انجام می شود، محروم کرد.

۴- رهبر کره شمالی نظام آموزشی را با تمرکز بر علم گسترش داد

استایل مردم کره شمالی4

این مطلب هم مفیده: سرم صورت سوسانو مخصوص جوانسازی تا عید+ طرز تهیه

در دوران حکومت کیم جونگ اون، کره شمالی نظام آموزشی خود را با تمرکز بر سیستم STEM برای حمایت از کودکان به مدت ۱۲ سال توسعه داد (سیستم آموزشی STEM بر خلاف سایر نظام های آموزشی که بر روی ریاضیات و علوم تأکید می کنند، بر علم و فناوری، مهندسی و ریاضی و ارتباط این ها با یکدیگر تأکید ویژه دارد.)

۵- مردم برای تماشای گونه های حیوانی کشورهای مختلف به باغ وحش می روند

استایل مردم کره شمالی5

این هم جالب است: طرز تهیه تینت لب با لبو: از این به بعد بالم لب هم نخر

استایل مردم کره شمالی، باغ وحش مرکزی پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، دهه ها یکی از مقاصد گردشگری مردم این کشور بوده است. در سال ۲۰۱۶ جاذبه ی اصلی باغ وحش، «غرفه سگ ها» بود که نژادهای مختلفی از سگ در آن به نمایش درآمده بود.

۶- همه گیری کرونا تقاضا برای طلاق را افزایش داد

استایل مردم کره شمالی6

فشارهای اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا، تقاضا برای طلاق را افزایش داد. در کره شمالی طلاق را امری «ضد سوسیالیستی» و زمینه ساز «ناآرامی های اجتماعی» می دانند، به همین دلیل زوج های کره شمالی برای گرفتن طلاق از رشوه استفاده می کنند.

۷- نظام طبقاتی «سانگبون» مردم را به طبقات اجتماعی مختلف تقسیم می کند

استایل مردم کره شمالی7

استایل مردم کره شمالی، در کره شمالی از یک نظام طبقاتی به نام «سانگبون» استفاده می شود که مردم را به طبقات مختلف تقسیم می کند: وفادار، مردد و دشمن. زنان و دیگر گروه هایی که در حاشیه قرار دارند، اغلب مورد سوء رفتارهای جنسیتی، جنسی و حقوق بشری قرار می گیرند.

۸- مردم به ملی گرایی و ستایش رهبران حکومتی تشویق می شوند

استایل مردم کره شمالی9

استایل مردم کره شمالی، به جمعیت ۲۸ میلیونی کره شمالی از کودکی یاد داد می شود تا رهبر کشور را همچون خدایی قدرتمند بپرستند. بسیاری از آن ها در ملأعام به ستایش کیم جونگ اون می پردازند، اما از آنجایی که مخالفان به کار در اردوگاه های اجباری یا مرگ تهدید می شوند، سخت می شود فهمید این ستایش تا چه حد واقعی هستند.

۹- برای قدرت نظامی کشور جشن برگزار می شود

استایل مردم کره شمالی10

استایل مردم کره شمالی، مردم کره شمالی هر ساله تأسیس ارتش خلق کره را جشن می گیرند. این جشن امسال در روز ۸ فوریه برگزار می شود و پیش بینی می شود کیم جونگ اون دستور آزمایش یک کلاهک هسته ای را در این روز صادر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا