;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

داشتن لب های خوشرنگ بدون رژ سنگین: چرا باید تینت لب بزنید؟!

داشتن لب های خوشرنگ و زیبا آرزوی هر خانمی است. استفاده از تینت لب باکیفیت به خوشرنگ شدن و زیبایی لب ها کمک قابل توجهی می کند. امروزه بسیاری از خانم ها به جای استفاده از رژ لب از این محصول استفاده می کنند.

تینت لب چیست؟

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

تینت لب چیست

در پاسخ به سوال تینت لب و گونه چیست باید بگوییم که تینت لب محصولی مابین برق لب و رژ لب است. این محصول حالت مایع و بسیار رقیقی دارد و فاقد سرب و موم است. بنابراین هیچ آسیبی به لب های شما نمی زند. بافت آن به قدری سبک است که هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی روی لب ها ایجاد نمی کند.
تینت لب در رنگ های مات و براق وجود دارد. امروزه این محصول بسیار ترند شده و بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند چون رنگ طبیعی به لب ها می دهد و ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به رژ لب دارد. علاوه بر این محصولات، تینت لب یکبار مصرف هم در بازار لوازم آرایشی دیده می شود که معمولا طرح گوش پاک کن دارند.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

داشتن لب های خوشرنگ

برخلاف رژ لب و برق لب فاقد روغن و موم هستند

رژ لب و برق لب ها از انواع موم و روغن تشکیل شده اند. همین مواد باعث لغزش و عدم پایداری آن ها روی لب می شود. رژ لب تینت برخلاف رژ لب و برق لب فاقد روغن و موم بوده و بیسشان ژل یا مایع است. گاهی اوقات حتی بافتی موس مانند دارند.

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارند

انواع تینت لب ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارد. به گونه ای که اگر آن را یکبار در روز به لب هایتان بزنید، در تمام طول روز بدون تغییر باقی می ماند و لازم نیست آن را تمدید کنید. همچنین تینت لب به علت ماندگاری بالا در اطراف لب ‌پخش نمی شود و شکل آرایش لب را بر هم نمی زند. این ماندگاری به اندازه ای است که حتی با خوردن و آشامیدن هم پاک نمی شود و ضد آب است. حتی گاهی اوقات باید با پاک کننده آن را پاک کرد.

فاقد سرب هستند

همان طور که در قسمت تینت لب چیست توضیح دادیم، دیگر تفاوت بالم لب و برق لب با تینت لب این است که این محصول فاقد سرب است و به همین دلیل هیچ ضرری برای لب ندارد.

داشتن لب های خوشرنگ

تینت لب ردی روی دندان و فنجان باقی نمی گذارد

بسیاری از خانم ها از اینکه رژ لب روی دندان هایشان مالیده شود یا پس از نوشیدن مایعات، جای رژ لب روی فنجانشان دیده شود، ناراحت می شوند. این ناراحتی هنگام جلسات مهم دو چندان می شود. یکی از تفاوت ها یا بهتر است بگوییم مزیت ها و کارایی تینت لب این است که چنین مشکلاتی را ندارد‌. تینت لب هیچ ردی روی دندان و فنجان باقی نمی گذارد و اطراف لب هم مالیده نمی شود‌. بنابراین بانوان عزیز برای جلسات مهم کاری بهتر است از تینت لب به جای رژ لب استفاده کنند تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشند.

تینت لب ها برخلاف رژ لب و برق لب طعم دلپذیری دارند

رژ لب ها از موم و روغن تشکیل شده اند که مزه خوبی ندارند و عموما تلخ مزه هستند. تینت لب ها غنی شده با عصاره میوه هستند که طعم و رایحه بسیار خوبی دارند‌. این مسئله باعث می شود کسانی که عادت به خیس کردن لب هایشان دارند، این کار را با خیال راحت و بدون احساس طعم بد انجام دهند.

داشتن لب های خوشرنگ: مزایای تینت لب

مزایای تینت لب

طرز استفاده تینت لب تفاوتی با محصولات دیگر ندارد و قطعا شما هم روش استفاده از تینت لب را می دانید. اما اگر می خواهید بدانید مزایای تینت لب چیست این بخش از مقاله را مطالعه کنید:

داشتن لب های خوشرنگ

 

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

مرطوب کردن پوست لب و جلوگیری از خشکی

تینت لب به واسطه داشتن ترکیبات نرم کننده همچون ویتامین E لب ها را مرطوب نگه می دارند و از خشکی لب، ترک خوردن و پوسته شدن پوست آن جلوگیری می کند. به گونه ای که هنگام استفاده از تینت لب نیاز به چرب کننده و مرطوب کننده لب نیست.

رنگ طبیعی تینت لب

تینت لب به دلیل پیگمنت های نرم و مخلمی که دارد ظاهری طبیعی برای لب های شما به ارمغان می آورد. به گونه ای که هیچ‌کس متوجه نمی شود که تینت لب زده اید و همه فکر می کنند که این رنگ زیبا، رنگ طبیعی لب هایتان است.

بافت سبک

در توضیح تینت لب چیست و معنی تینت لب همین بس که بدانید تینت لب ها بافت فوق العاده سبکی دارند‌ و هیچ‌گونه احساس سنگینی و چسبناکی روی لب ها ایجاد نمی کنند.

نرمی و آبرسانی ‌پوست

تینت لب ها به دلیل داشتن هیالورونیک اسید در ترکیباتشان باعث نرمی و آبرسانی پوست لب می شوند‌‌.

رنگ طولانی مدت و ماندگار

وجود رنگدانه بسیار قوی در ترکیبات تینت لب باعث شده تا لب ها در کمترین زمان ممکن رنگ بگیرد. این رنگ طبیعی و زیبا به مدت طولانی روی لب باقی می ماند و در طول روز نیاز به تمدید ندارد. حتی با نوشیدن آب و چای پاک نمی شوند و به لیوان نمی چسبند.این محصول به خصوص در فصل تابستان بسیار پرکاربرد است.

خوش فرم کردن لب ها

یکی دیگر از مزایای استفاده تینت لب این است که لب های شما را زیبا و خوش فرم می کند. در واقع می توان گفت این محصول بی نظیر تا حد بسیار زیادی پوست لب را جمع و از شلی و افتادگی آن جلوگیری می کند.

 

مطالب جالب دیگر:

حتما ببینید: رفع خشکی پوست در زمستان: برای داشتن پوست تمیز و نرم، بعد از شستن صورت اینکارها را انجام دهید!

بهترین ترفند رژ لب: چه رژ لبی استفاده کنیم تا دندان ها سفید دیده شوند!

پوست صاف و مخملی و بادوام: چطور با کانسیلر همه لک ها رو محو کنیم؟!

3 بهترین ترفند که مانع از ریختن ریمل در آرایش می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا