;
مد و زیباییمد روز

ناصرالدین شاه غیر از این دختر چاق یه دختر خوش تیپ هم داشته که مدلینگ بوده! + عکس

دختر خوش استایل ناصرالدین شاه: تاج‌السلطنه دختر ناصرالدین شاه قاجار یکی از عزیزترین دختران ناصرالدین شاه بوده است که برخلاف تمام زنان آن دوران چه در اندرونی و چه در خارج آن، گونه‌ای زندگی کرد که به عنوان روشنفکر و منتقد و نترس در تاریخ زنان ایران معروف شده است. با یک مد روز از بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم مفیده: آموزش ست کردن ساعت دیواری با وسایل خانه: ببین درست نصب کردی یا نه؟!

دختر خوش استایل ناصرالدین شاه

عصمت الدوله

تا اسم دختران قاجار یا دختر ناصرالدین شاه را می شنویم همگی به یاد عکس معروف بالا میفتیم و شاید باعث خنده بسیاری از افراد امروزی شود. به صورت کلی باید گفت که حتی چاقی عصمت الدوله نیز برای یک شاهزاده قاجار مورد عجیب و غریبی نبوده است که البته بگذریم، می خواهیم عکس های عصمت الدوله را که نه، عکس های دختر خوش استایل ناصرالدین شاه یعنی تاج السلطنه را به شما نمایش دهیم.

تاج السلطنه دختر ناصرلدین شاه

تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 6
کودکی تاج السلطنه

تاج‌السلطنه دختر ناصرالدین شاه قاجار یکی از عزیزترین دختران ناصرالدین شاه بوده است که برخلاف تمام زنان آن دوران چه در اندرونی و چه در خارج آن، گونه‌ای زندگی کرد که به عنوان روشنفکر و منتقد و نترس در تاریخ زنان ایران معروف شده است. وی از مدافعان انقلاب مشروطه و عضو انجمن حریت نسوان بود و به نوشتن خاطرات خود علاقه داشت. در زمان سلطنت ناصرالدین شاه به واسطه نفوذ دخترش تاج‌السلطنه که تحصیل‌کرده بود و از آزادی زنان ایرانی پشتیبانی می‌کرد، پوشش های مد روز در سبک اروپایی به ایران آمد. به طوری که می توان تاج السلطنه را اولین طراح مد لباس های ایرانی- اروپایی دانست.

این هم جالبه: لباس های دمده: لباس هایی که باکلاس ها هیچ وقت تو عروسی نمی پوشن!

عکس های تاج السلطنه

تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 5تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 4 تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 3 تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 2 تاج السلطنه دختر خوش استایل ناصرالدین شاه 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا