;
تازه ها

حال کاپیتان تیم لوتون تاون پس از ایست قلبی پایدار است

شرایط پایدار بازیکن تیم لوتون پس از سکته: باشگاه لیگ برتری لوتون تاون تایید کرد که کاپیتان تیمش، تام لاکِیر در جریان بازی روز شنبه با بورنموث که دچار ایست قلبی شده بود، اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد.

لوتون در مورد شرایط کاپیتان باشگاه به روز رسانی بیشتری ارائه کرده است که در جریان بازی لیگ برتر تیم با بورنموث دچار ایست قلبی شد. لاکیر قبل از اینکه با برانکارد از زمین خارج شود و به بیمارستان منتقل شود در زمین مداوا شد، در حالی که بازی پس از این حادثه متوقف شد. تیم لیگ برتری اکنون اعلام کرده است که لاکیر دچار ایست قلبی شده است اما اکنون در بیمارستان و همراه با خانواده اش در شرایط پایداری است.

شرایط پایدار بازیکن تیم لوتون پس از سکته

بیانیه باشگاه درباره شرایط پایدار بازیکن تیم لوتون پس از سکته

باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کادر پزشکی ما تایید کرده‌اند که کاپیتان تیم در زمین بازی دچار ایست قلبی شده است، اما زمانی که از روی برانکارد بیرون آورده شد، واکنش نشان داد. او در داخل ورزشگاه تحت مداوا بیشتر قرار گرفت که بار دیگر از تیم های پزشکی دو باشگاه تشکر می کنیم. تام به بیمارستان منتقل شد، جایی که می‌توانیم به هواداران اطمینان دهیم که وضعیت او پایدار است و در حال حاضر تحت آزمایش‌های بیشتر به همراه خانواده‌اش در کنار تختش است. ما می خواهیم از همه برای حمایت، نگرانی و پیام های محبت آمیزشان برای لاکِیر تشکر کنیم.”

شرایط پایدار بازیکن تیم لوتون پس از سکته در بیمارستان

کاپیتان لوتون تاون گفت: واقعاً هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوییم چرا این اتفاق افتاد، این همان چیزی است که هست و من فقط می خواهم اکنون زیر آن خط بکشم و ادامه دهم. من قلب کاملم را با تمام اسکن‌ها و آزمایش‌هایی که می‌توانند روی قلب انجام دهند، چک کرده‌ام و همه آنها مثبت بوده‌اند.”

لاکِیر پس از پشت سر گذاشتن دومین حادثه در زمین در سال جاری، اکنون تحت آزمایشات بیشتری در بیمارستان قرار خواهد گرفت. بازی لوتون مقابل بورنموث لغو شد و باشگاه پس از آن تایید کرد که بازیکنان و کادرفنی “پس از این حادثه تلخ قصد ادامه دادن بازی را نداشتند”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا