;
مد و زیباییمد روز

لباس چی بپوشم: وقتی سردرگم شدی و عجله داری

لباس چی بپوشم: قطعاً تمام ما تجربه روبرو شدن با این موقعیت که در انتخاب و ست کردن لباس دچار سردرگمی می‌شویم را داشته‌ایم؛ شرایطی که با وجود داشتن لباس‌های رنگ و وارنگ در طرح و استایل‌های مختلف باز هم در آن انتخاب یک لباس مناسب برای میهمانی یا قرار مهمی که پیش رو داریم سخت به نظر می‌رسد.

برای عبور از این شرایط و نجات از سردرگمی در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز چند ایده ساده ولی کاربردی برایتان داریم. با مجله گفتنی همراه باشید.

لباس چی بپوشم

از رنگ و شکل ست همیشگی دست بکش

لباس چی بپوشم، اگر مدت‌هاست ست یکسانی برای لباس‌هایتان انتخاب می‌کنید بهتر است سنت شکنی کرده و لباس متفاوتی را امتحان کنید. یک ترکیب جدید و البته متفاوت که پیش از این در کنار هم قرار نگرفته بودند را برای خود انتخاب کنید. این بار شلوار خود را با لباسی که تا به حال امتحان نکرده اید، ست کنید شاید نتیجه رضایت بخش بود.

لباس چی بپوشم3

از فضای مجازی ایده بگیر

لباس چی بپوشم، گستردگی و در دسترس بودن تصاویر بی‌شمار از افرادی که با لباس‌های شیک عکس‌هایشان را در شبکه‌های اجتماعی و گوگل می‌توان دید، به راحتی و در کمترین زمان شما را به یک ایده شیک و چه بسا زیباتر از استایل قدیمیتان می‌رساند.

با دقت به ترکیب رنگ‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌کنید توجه کنید؛ شاید مشابه کفش، مانتو یا کت اسپورتی که مدل شیک داخل عکس بر تن داشته، بین لباس‌هایتان بدون استفاده افتاده است.

ترکیب رنگی ات را نونوار کن

لباس چی بپوشم، دست از ست تکراری سفید و مشکی یا آبی و کرم برداشته و با تغییر فصل شما هم حال و هوایی به رنگ‌های لباس‌تان بدهید. گاهی پوشیدن یک لباس یاسی یا قرمز که با رنگ آبی تیره ست شده است حس بهتری به شما خواهد داد.

در همه حال راحتی را در نظر بگیر

لباس چی بپوشم، وقتی بیش از حد خود را محدود و تحت فشار باید و نبایدهایی قرار می‌دهید که تاثیری در شیک پوشی شما هم ندارند، به مرور زمان انتخاب لباس برایتان سخت می‌شود. شما باید لباس مناسب شان و شخصیت خود را به شکلی انتخاب کرده و بپوشید که در آن احساس راحتی کنید.

رسمی را با فانتزی ترکیب نکن

لباس چی بپوشم، اینکه در زمان رفتن به یک میهمانی یا قرار ملاقات رسمی لباسی با رنگ‌های جیغ بپوشید قطعاً توصیه نمی‌شود اما نیاز نیست حتماً رنگ‌های خنثی قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای به تن کنید شما می‌توانید با لباس‌های رنگ شاد البته ملایم هم به جاییکه دعوت شده اید بروید.

لباس چی بپوشم2

یک کت چرمی سبک به استایل خودت اضافه کن

لباس چی بپوشم، اگر می خواهید استایل زیبایی داشته باشید، به خصوص در زمانی که نمی دانید چه بپوشید، یک کت چرم را روی لباس هایتان بپوشید،کت چرم را درست مثل کت مشکی پارچه‌ای، می‌توانید تقریبا با هر لباسی ست کنید.

از شومیز کمک بگیر

لباس چی بپوشم، در مواقعی که نمی دانید چه لباسی به تن کنید، داشتن یک شومیز در کمد لباستان کمکتان خواهد کرد. شما می توانید شومیز را با کت، با ژاکت، با دامن و شلوار و با هر لباسی که دوست داشتید بپوشید. شومیز از آن لباس‌هایی است که هیچ‌وقت از مد خارج نمی‌شود و هرگز از داشتن و پوشیدن آن سیر نمی‌شوید.

لباس های جین را امتحان کن

لباس چی بپوشم، لباس‌های جین هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه جذاب‌اند. کت جین، شلوار جین و…از آن لباس‌هایی است که در هر فصلی می‌توانید ان را بپوشید. لباس های جین بیشتر برای موقعیت‌های غیررسمی مناسب هستند ولی با کمی خلاقیت شاید بتوانید آن ها را به یک استایل عالی برای موقعیت‌های رسمی هم تبدیل کنید.

پیراهن‌های ساده را انتخاب کن

لباس چی بپوشم، اگر معمولا برای مراسم‌ها و جشن‌های رسمی نمی‌دانید باید چه لباسی بپوشید، یک پیراهن ساده مشکی می تواند به کارتان آید. پیراهن‌های مشکی همیشه انتخاب خوبی هستند؛ فرقی نمی‌کند که کوتاه باشند یا بلند. ولی پیراهن‌های بلندتر معمولا برای موقعیت‌های رسمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کت مشکی بپوش

لباس چی بپوشم، بسیاری از خانم ها در کمد لباسشان کت مشکی دارند، در مواقعی که نمی دانید چه لباسی بپوشید، این کت به کارتان می آید. کت مشکی را می‌توانید هم برای موقعیت‌های رسمی بپوشید و هم موقعیت‌های غیررسمی و این به لباس‌های دیگری که با آن ست می‌کنید بستگی دارد.

دامن همیشه به کارت میاد

لباس چی بپوشم، اگر به پوشیدن دامن علاقه دارید و در کمد لباستان دامن موجود است، نگران نباشید، شما همیشه چیزی برای پوشیدن خواهید داشت، دامن های طرح دار برای ست کردن با لباس‌های ساده مناسب است. شما می توانید انواع دامن را با توجه به موقعیت با شومیز یا تاپ و…ست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا