;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

معجزه ماساژ با روغن نارگیل در زیبایی و جوانسازی پوست

ماساژ با روغن نارگیل: ماساژ یکی از ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه‌ها برای کاهش استرس، اضطراب و بهبود سلامت است. ماساژ با روغن نارگیل، فواید این عمل را چند برابر می‌کند. روغن نارگیل به دلیل خواص ضد التهابی و مرطوب‌کنندگی، برای ماساژ سر، پیشانی، شقیقه‌ها و لثه‌ها بسیار مناسب است. با یک مطلب آرایش و زیبایی از بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ماسک عسل برای کبودی زیر چشم با طرز تهیه و روش مصرف

فواید روغن نارگیل برای پوست و مو

اگر خیلی طرفدار محصولات شیمیایی نیستید و ترجیح می‌دهید از روغن‌های طبیعی برای مو و پوست خود استفاده کنید، حتماً درباره خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو شنیده‌اید. حقیقت این است که روغن نارگیل یکی از محبوب‌ترین روغن‌های طبیعی برای درمان مشکلات مو و پوست است.

خوشبختانه تحقیقات علمی هم اثربخشی روغن نارگیل را تأیید می‌کنند. بیشتر ما فقط در مورد مفید بودن این روغن برای مو و پوست اطلاعاتی داریم و نمی‌دانیم روش استفاده درست از این روغن چیست.

ماساژ با روغن نارگیل 2

فواید ماساژ با روغن نارگیل

  1. کاهش استرس و اضطراب: ماساژ با روغن نارگیل، سیستم عصبی را آرام می‌کند و به کاهش تنش‌های عضلانی کمک می‌کند. این امر به نوبه خود، استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد و به بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند.
  2. تقویت مو و پوست سر: روغن نارگیل خشکی مو و پوست سر را از بین می‌برد و به رشد موهای سالم و قوی کمک می‌کند. ماساژ با این روغن، گردش خون در پوست سر را افزایش می‌دهد و مواد مغذی را به ریشه مو می‌رساند.
  3. کاهش سردرد و میگرن: ماساژ با روغن نارگیل، عضلات پیشانی و شقیقه‌ها را شل می‌کند و به کاهش درد و التهاب در این ناحیه کمک می‌کند. این امر می‌تواند به کاهش سردرد و میگرن کمک کند.
  4. تقویت لثه‌ها و دندان‌ها: ماساژ لثه‌ها با روغن نارگیل، لثه‌ها را تقویت می‌کند و از دندان‌ها در برابر پوسیدگی و بیماری‌های لثه محافظت می‌کند. این روغن همچنین به رفع بوی بد دهان کمک می‌کند.
  5. بهبود عملکرد مغز: ماساژ سر با روغن نارگیل، گردش خون در مغز را افزایش می‌دهد و به بهبود حافظه و تمرکز کمک می‌کند. این امر می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر کمک کند.

نحوه ماساژ با روغن نارگیل

ماساژ با روغن نارگیل

  • سر: مقداری روغن نارگیل را گرم کنید و به آرامی با نوک انگشتان خود آن را روی پوست سر ماساژ دهید. از حرکات دایره‌ای کوچک استفاده کنید و به تمام نقاط سر خود توجه کنید. قیمت ماساژ سر در این صفحه
  • پیشانی و شقیقه‌ها: روغن نارگیل را روی پیشانی و شقیقه‌های خود بمالید و به آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.
  • لثه‌ها: مقداری روغن نارگیل را روی انگشت خود بمالید و به آرامی لثه‌های خود را ماساژ دهید.

نکات:

  • برای بهترین نتیجه، از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید.
  • می‌توانید چند قطره اسانس مانند اسانس نعناع یا اسانس اسطوخودوس به روغن نارگیل اضافه کنید.
  • اگر موهای چرب دارید، می‌توانید از روغن نارگیل به عنوان ماسک مو استفاده کنید. روغن را به موهای خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا