;
فرهنگ و هنرهنرمندان

10 حقیقت درباره جیم کری که تا به حال نمی دانستید!

حقایقی درباره جیم کری:  او یکی از با استعدادترین بازیگران و کمدین‌های هالیوود است. نقش‌های اصلی او در فیلم Ace Ventura: Pet Detective، Dumb and Dumber و Mask او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران کمدی تاریخ سینما تبدیل کرد. حالات چهره، حرکات بدن منعطف، شیوه صحبت کردن نامنظم و جملات فراموش نشدنی او از علائم تجاری او هستند.

او طرفدارانی در تمام سنین در سرتاسر جهان دارد و هنوز هم هرجا می رود مردم را شگفت زده می کند. ما امروز در بخش فرهنگ و هنر لیستی از حقایقی جالب در زندگی این بازیگر  که تا به حال نمی دانستید برایتان آماده کرده ایم. با وبسایت گفتنی همراه باشید.

 

مرتبط: زیبایی پنهان شکیرا: وقتی همه به جز پیکه قدر شکیرا را می دانند!

 

حقایقی درباره جیم کری:

او یک کانادایی است

جیم کری متولد کانادا با تابعیت دوگانه کانادا/آمریکا است. او جیمز یوجین کری در 17 ژانویه 1962 در شهر نیومارکت انتاریو در کانادا به دنیا آمد. پدر و مادر کری، کاتلین اورام که یک خانه‌دار بود، و پرسی کری، نوازنده جاز و حسابدار، چهار فرزند داشتند که جیم کوچک‌ترین آنها بود. کری در سن 15 سالگی شروع به اجرا در کلوپ کمدی یوک یوک در تورنتو کرد، جایی که توسط رادنی دانگرفیلد کمدین کشف شد. در سال 2004، جیم کری شهروند ایالات متحده شد. در همان سال از طرف اداره پست کانادا با تمبر پستی تجلیل شد. او همچنین یک ستاره در پیاده روی مشاهیر کانادا دریافت کرد، نام او بین نام های معروف پیر برتون و کارن کین قرار داشت.

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

او اولین بازیگری بود که 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد

جیم کری زمانی خبرساز شد که معلوم شد برای بازی در فیلم The Cable Guy (1996) 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است. او اولین بازیگری بود که چنین مبلغ زیادی دریافت کرد. این حرکت جاد آپاتو، تهیه کننده فیلم، به عنوان یک حرکت تاریخی در افزایش دستمزد هالیوود و تعیین سرعت دستمزد بازیگران پذیرفته شد. به کارگردانی بن استیلر، تصویر جیم کری از استالکر وحشتناک نصب کننده کابل خنده دار بود، اما فاقد «طنز خنگ مرد» بود که مورد انتظار تماشاگران بود، به احتمال زیاد به دلیل بازی در Dumb and Dumber در سال 1994.

او یک چک تخیلی 10،000،000 دلاری برای خودش نوشت

جیم کری در مصاحبه‌ای با اپرا وینفری در سال 1997 گفت که او اغلب از تکنیک‌های تجسم (یا قانون جذب) برای عبور از روزهای سخت استفاده می‌کند. در یکی از تجسم ها، او تصور کرد که یک چک 10،000،000 دلاری برای “خدمات بازیگری ارائه شده” دریافت کرده و آن را در جیب خود قرار داد.

مرتبط: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که بیش از حد واقعی به نظر می رسند!

سال‌ها بعد، زمانی که به او پیشنهاد شد در فیلم Dumb and Dumber به او پیشنهاد شد، 10,000,000 دلار دستمزد دریافت کرد . در آن زمان او 19 ساله بود، تازه به هالیوود آمده بود و سعی می کرد مانند بسیاری از بازیگران جوان حرفه ای بسازد. به نظر می رسد که “قانون جذب” برای جیم کری خوب عمل کرده است!

او در 10 سالگی رزومه خود را برای نمایش کارول برنت ایمیل کرد

حتی در کودکی، جیم کری همیشه برای خانواده و دوستانش اجرا می کرد، اساساً برای هر کسی که تماشا می کرد. در دبیرستان، او در پایان هر کلاس برای همکلاسی هایش روتین های ایستاده اجرا می کرد. او بازیگری را خیلی دوست داشت. او آنقدر جاه طلب بود که حتی در ۱۰ سالگی رزومه خود را برای نمایش تی کارول برنت پست کرد. این برنامه کمدی/واریته مورد علاقه آمریکایی ها بود که هر هفته برای تماشای کارول برنت و گروه کمدی اش به تماشای آن می نشستند. اگرچه او فقط یک نامه پاسخ دریافت کرد، اما همچنان هیجان زده بود و این مانع از تبدیل شدن او به یکی از پردرآمدترین بازیگران کمدی تمام دوران نشد.

حقایقی درباره جیم کری

حقایقی درباره جیم کری_او توسط شنبه شب زنده رد شد

اگرچه جیم کری توسط کمدین رادنی دنجرفیلد استخدام شد تا برنامه‌هایی را برای او باز کند، اما جیم کری یکی از افراد مشهوری بود که توسط Saturday Night Live رد شد . لورن مایکلز، تهیه کننده اجرایی SNL به Vanity Fair گفت که یکی از کارکنان سریال در سال 2015 جیم کری را رد کرد و او تست بازیگری کری را برای فصل 1980 تا 1981 ندید.

بدون در نظر گرفتن این رد، کری یکی از اعضای ثابت گروه بازیگران نمایش کمدی تلویزیونی In Living Color بود و در نهایت میزبان صحنه SNL بود. این ستاره سه بار مجری برنامه بوده است و همچنین در سال 2015 در ویژه 40 سالگی سریال ظاهر شد.

حقایقی درباره جیم کری_او کتابی برای کودکان نوشته است

جیم کری مردی با استعدادهای فراوان است. او می نویسد و هنرمند است. او در سال 2013 کتابی برای کودکان به نام رولند رولز منتشر کرد. رولند موجی در اقیانوس است و می ترسد با رسیدن به ساحل زندگی اش به پایان برسد. با این حال، در حالی که دور از دریا است، متوجه می شود که او فقط یک موج نیست، بلکه تمام اقیانوس است. کری این کتاب را داستانی متافیزیکی برای کودکان توصیف کرد که به شیوه ای کودکانه به مبارزات واقعی می پردازد. این کتاب در سال 2013 برنده جایزه کتاب کودک Gelett Burgess شد. تصویرسازی کتاب توسط راب ناسون انجام شده است که برنده جایزه حلقه طلایی برای کار خود به عنوان کارگردان هنری در فیلم آناستازیا شد.

او در یک ویدیوی یوتیوب به عشق خود به اما استون اعتراف کرد

جیم کری بدون شک یکی از بامزه ترین بازیگران هالیوود است. او معروف است که به طور مرتب پاپاراتزی ها یا طرفدارانش را در موقعیت های غیرمنتظره اذیت می کند. او همین کار را هنگام انتشار ویدیویی انجام داد که در آن در حال اعتراف به عشق خود به اما استون است که برای بازی در La La Land در بخش “بهترین اجرای یک بازیگر زن نقش اول زن” در سال 2017 برنده اسکار شد. وقتی از او پرسیده شد که آیا این ویدئو یک برنامه کمدی بود، او گفت که در مورد صحبت هایش جدی است. او درباره این ویدئو توییت کرد و به سوالات طرفداران درباره آن پاسخ داد. این ویدیو به قدری تماشا شد که سرورهای وب سایت JimCarreyTruLife.com را از دسترس خارج کرد.

او با افسردگی مقابله کرده است

جیم کری علیرغم موفقیت چشمگیر به عنوان یک بازیگر و کمدین ، در بیشتر عمر خود با افسردگی دست و پنجه نرم کرده و در مصاحبه هایی که انجام داده است در مورد آن صراحتاً صحبت کرده است. وی اعتراف کرد که افسردگی می تواند بسیار سخت باشد و زمانی که از نفس خود جدا شد آزادی پیدا کرد. جیم اعتراف کرد که پروزاک را برای درمان علائمش مصرف کرده است، اما بعداً استفاده از آن را متوقف کرد زیرا این دارو باعث ناامیدی او شده بود.کری همچنین قهوه و الکل را به دلیل تأثیر آنها بر مغز ترک کرد. او در مصاحبه اخیر خود گفت که دیگر از افسردگی رنج نمی برد و بر مشکلات خود غلبه کرده است.

حقایقی درباره جیم کری

حقایقی درباره جیم کری_او مخالف واکسیناسیون است

در سال 2009، جیم کری به هافینگتون پست نوشت و ادعا کرد که واکسن ها و اوتیسم با هم مرتبط هستند. در آن زمان او با جنی مک کارتی که پسرش مبتلا به اوتیسم بود قرار ملاقات داشت. هافینگتون پست بعداً این مقاله را به نفع سلامت عمومی حذف کرد. جیم کری همچنین از پلتفرم توییتر خود استفاده کرد تا فرماندار کالیفرنیا جری براون را “فاشیست شرکتی” خطاب کند، پس از اینکه او قانون سختگیرانه واکسیناسیون را امضا کرد که همه کودکان در سن مدرسه را ملزم می کند واکسینه شوند. کری به دلیل دیدگاه‌های ضد واکسیناسیون‌اش، واکنش‌های معکوس زیادی از سوی بسیاری از افراد مشهور و متخصصان سلامت دریافت کرد . با این حال، موضوع ضد واکسیناسیون همچنان به عنوان یک موضوع به طور گسترده در حوزه پزشکی مطرح است.

او از دبیرستان فارغ التحصیل نشد

کری در روزی که 16 ساله شد، دبیرستان را رها کرد تا به پدرش که شغل حسابداری خود را از دست داده کمک کند. تمام خانواده به عنوان نگهبان و سرایدار کار می کردند. آنها در آن زمان بسیار فقیر بودند. آن دوران سخت تاثیر واقعی روی جیم کری گذاشت. در یکی از مصاحبه‌هایش که در سال 2007 با همیلتون اسپکتیتور انجام داد ، گفت که اگر حرفه‌اش در تجارت نمایشی موفقیت‌آمیز نبود، احتمالاً در همیلتون، انتاریو در کارخانه فولاد دوفاسکو کار می‌کرد. خوشبختانه همه چیز خوب بود و ما استعداد شگفت انگیز او را در فیلم هایش تماشا کردیم.

مطالب مرتبط:

پیکه و مادر گاوی: جدایی شکیرا از پیکه به دلیل خیانت!

بیوگرافی ریحانا خواننده معروف+ حقایق فوری درباره ریحانا

جشن عروسی ساده+ افراد مشهوری که مراسم عروسی خود را ساده برگزار کردند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا