;
فرهنگ و هنرهنرمندان

معنای مخفی آرمی که یک ایرانی طرفدار بی تی اس باید بداند!

معنای مخفی آرمی: پشت اسم ارتش وفادار به گروه کره‌‌ای بی تی اس که همواره از این گروه حمایت می‌کنند معنی پنهانی وجود دارد. با محبوبیت روزافزون گروه بی تی اس در سراسر جهان، طرفداران آن‌ها نیز به یکی از برجسته‌ترین طرفداران تبدیل شده‌اند. همانند پستی بلندی‌های گروه در یک دهه‌ گذشته، نام هواداران آن‌ها نیز داستان جالبی دارد.

این گروه در 9 جولای 2013 نام رسمی طرفداران خود را اعلام کرد. با این وجود این گروه انتخاب‌های مختلفی برای اسم طرفداران خود داشتند. جیمین در سال 2021، اعتراف کرد که یکی از رقبا در آن زمان «چِری» به معنای آلبالو بود.

نامجون، لیدر این گروه اضافه کرد که نامزدهای نهایی برای نام طرفداران آن‌ها «آرمی» و «بِل» بودند.

از آنجایی که در زبان کره‌ای «بِل» به معنای زنگوله، بَنگوول خوانده می‌شود. این نام اشاره‌ای ظریف به نام کامل گروه بی تی اس یعنی بَنگتن سونیوندان دارد. آرمی به عنوان انتخاب نهایی اعضای این گروه در طول زمان ثابت کرد که بهترین انتخاب ممکن بوده است.

عکس پسر دوم ساعد سهیلی همه را غافلگیر کرد

این مطلب هم جالبه: سرنوشت تلخ بانو جانگ سریال دونگی در واقعیت + عکس قبرش

معنی‌های مختلف پشت نام طرفداران گروه بی تی اس!

این اسم دو معنی و تفسیر مختلف دارد. آرمی به معنی «پسرهای ضد گلوله» که معنای لغوی نام کره‌ای گروه بی تی اس است. این کلمه خلاصه جمله «Adorable Representative MC for Youth» است. به معنای «نماینده‌های بامزه جوانان» که به خوبی هدف اصلی و تلاش گروه بی تی اس را نشان می‌دهد.

با گذشت زمان، این نام از طرف طرفداران نیز معنای جدیدی پیدا کرده است. «آمی» در زبان فرانسوی به معنای دوست داشتن است. معنی پنهانی که شوگا به آن اشاره کرد و آن را مناسب رابطه اعضای گروه با طرفدارانشان خواند.

اما «آرمی» معنای دیگری نیز دارد که هنوز بسیاری از طرفداران از آن آگاه نیستند. نامجون لیدر این گروه چند سال قبل تفسیری جدید برای این اسم ارائه داد.

پس از اینکه تور جهانی گروه بی تی اس در سال 2020 به دلیل بیماری کووید-19 لغو شد، گروه با آهنگ جدیدی در سال 2022 به عرصه موسیقی بازگشتند.

بلیط‌های حضوری برای این اجرا به دلیل پروتکل‌های سختگیرانه کرونا بسیار محدود بود. همچنین تماشاگران از فریاد زدن در طول کنسرت منع شده بودند. تنها راه واکنش نشان دادن تماشاگران به اجرای گروه مورد علاقه‌شان، دست زدن بود.

در طول این کنسرت‌ها، همه اعضا بیان کردند که چقدر دلتنگ شنیدن فریاد و تشویق آرمی‌ها هستند. در روز سوم کنسرت نامجون فاش کرد که کلمه «آرمی» مخفف عبارت «areumdaun miseong» است که در زبان کره‌ای به معنای صدای زیبا است. او همچنین افزود که او نمی‌تواند برای شنیدن دوباره صدای آرمی‌ها صبر کند!

این هم جالبه: عکس های فرمانده هیاپ خوشگل و جذاب+ پسر بادکنک آبروبرش!

ببینید: شغل پدر علی شادمان کرک و پر همه را ریخت+ حقایق جدید از زندگی شخصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا