;
سرگرمی

فقط یک چشم تیزبین قادر است در 8 ثانیه گربه های وحشی در طبیعت را پیدا کند.

تست قدرت بینایی با گربه های وحشی: گاهی اوقات، حتی معمولی‌ترین موقعیت‌ها با انبوهی از اسرار پنهان همراه می‌شوند که با چشم غیرمسلح نمی‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم. ما متوجه نمی شویم که یک تصویر می تواند آنقدر چیزهای پنهان داشته باشد که حتی پس از ساعت ها خیره شدن به تصویر، به آن نگاه نکنیم.

تصویری که می خواهیم به شما نشان دهیم ممکن است گربه وحشی داشته باشد که به مخفی شدن در سخت ترین مکان ها افتخار می کند. ما را باور نمی کنید؟ پس بررسی کنید که آیا به اندازه کافی باهوش هستید که آن را پیدا کنید!

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

تصویر تست قدرت بینایی با گربه های وحشی

تست قدرت بینایی با گربه های وحشی 1

.

.

این هم جالبه: تست شخصیت میزان صبر ما را انجام دهید و آستانه تحمل خود را بفهمید.

.

گربه های کوچک بسیار باهوش هستند و معمولا 5 قدم جلوتر از انسان فکر می کنند. آن‌ها از توانایی قالب‌گیری بدن خود و پنهان شدن حتی در کوچک‌ترین مکان‌ها برخوردارند. حتی ماهرتر از گربه‌های بزرگ، برخی از مهربان‌ترین گربه‌ها می‌توانند پر از هوش و شیطنت باشند! مهم نیست چقدر انسان باهوشی هستید، نمی توانید گربه ای را که در یک صحنه پنهان شده و هرگز گرفتار نمی شود، شکست دهید!

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه های وحشی

آیا توانستید گربه های پنهان شده در تصویر را بیتبید؟اگر نتوانسته اید ما در تصویر زیر گربه ها را برای شما علامت زده ایم.

تست قدرت بینایی با گربه های وحشی 2

آیا تست قدرت بینایی با گربه های وحشی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا