;
سرگرمی

قدرت بینایی خود را با پیدا کردن تفاوت تصویری فرد فضانورد در 8 ثانیه امتحان کنید.

آیا برای یک چالش سرگرم کننده آماده اید؟ مهارت های چشم و بینایی خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت های این تصویر را تشخیص دهید. بیایید ببینیم آیا می توانید سه تفاوت بین دو عکس را در کمتر از 7 ثانیه تشخیص دهید.

چالش امروز ما برای شما این است که سه تفاوت بین دو عکس فرد فضانورد را در کمترین زمان ممکن بیابید و رکورد خود را در این زمینه بشکنید.

شاید جالب باشه: تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تصویر تفاوت تصویری فرد فضانورد

تفاوت تصویری فرد فضانورد 1

.

.

.

شاید بپسندید: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

توجه به جزئیات در اینجا کلیدی است، بنابراین از نزدیک نگاه کنید و وقت خود را صرف کنید! این بازی ممکن است آسان به نظر برسد، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد، این یک راه عالی برای تمرین قدرت چشم و مغز شما است. بنابراین، بدون توجه به سن شما، برای یک چالش سرگرم کننده آماده شوید که مطمئناً شما را سرپا نگه می دارد! مهارت های خود را بیازمایید.مغز شما برای تمرین ذهنی از شما تشکر خواهد کرد و این یک راه عالی برای گذراندن زمان است. آن را امتحان کنید و ببینید تا کجا می توانید پیش بروید!

اینم جالبه: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری فرد فضانورد

تفاوت تصویری فرد فضانورد 2

آیا تفاوت تصویری فرد فضانورد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا