;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک فاش شد!

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: اعضای گروه بلک پینک پوست بسیار زیبا و شفافی دارند. راز زیبایی پوست این دختران روتین مراقبت از پوستی آن ها می باشد. احتمالا شما هم دقت کرده اید که دختران گروه بلک پینک روز به روز زیباتر از قبل می شوند. علت این است که آن ها رازهای مختلفی برای روتین زیبایی خود دارند که شاید ساده باشند اما بسیاری از ما به آن توجه نداریم.

لیسا و جیسوی گروه بلک پینک در مصاحبه ای به رازهای زیبایی پوست خود اشاره کردند، رازهایی که شاید به ظاهر ساده باشند اما به گفته ی این دو نفر دقیقا اصلی ترین راز زیبایی و شادابی پوست آنهاست، به همین دلیل در مد و زیبایی امروز قصد داریم که این راهکار های زیبایی آن ها را به شما معرفی کنیم، با گفتنی همراه شوید.

این ترفند زیبایی جالبه: ترفندهای زیبایی که اگر انجام دهید شگفت زده می شوید: از جوش شیرین تا وازلین!

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک:

شستن و پاکسازی صورت را هرگز فراموش نمی کنیم

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: شستن و پاک سازی صورت، یکی از مهم ترین مراحل روتین مراقبت از پوست است. رزی باور دارد که باید به طور کامل قبل از خواب صورت خود را بشوید. فرقی ندارد که چه قدر خسته باشد؛ در هر صورت باید این کار را انجام دهد. جیسو حتی برای نتیجه بهتر از دو نوع پاک کننده هم استفاده می کند و همیشه این مورد را در روتین مراقبت از پوستش انجام می دهد.

بخوانید: پودر بیک را اینطوری استفاده کنید و تا آخر مهمانی ها آرایشی بی نقص داشته باشید!

به معجزه ماسک های خانگی ایمان داریم

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: ماسک ها قدرت بی نظیری برای سلامت پوست دارند؛ مخصوصا اگر پوست خشکی داشته باشید. بله جیسو همیشه از ماسک صورت استفاده می‌ کند تا با پوست خشک خودش مبارزه کند. گاهی اوقات 2 الی 3 بار در روز از این ماسک ها استفاده می کند تا پوست شاداب و لطیف تری داشته باشد و از بروز چین و چروکی که به واسطه خشکی پوست رخ میدهد، جلوگیری کند.

همچنین بخوانید: آرایش مخصوص جای جوش که اگر رعایت کنید واقعا جواب می دهد!

محصول مناسب پوست خودمان را می شناسیم

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: این می تواند یکی از مهم ترین راهکار ها برای جلوگیری از چین و چروک پوست باشد. همه ما به دنبال آیتم ها و لوازم جدیدی هستیم تا بتوانیم آن ها را امتحان کنیم و مدام محصولات روتین خود را تغییر می دهیم؛ اما اگر در میان راه متوجه شدید که چیزی برای پوست تان مناسب است، بهتر است که استفاده از آن را کنار نگذارید. رزی جزء آن افرادی است که اگر متوجه شود محصولی به پوستش می سازد، حتماً به آن پایبند خواهد ماند.

اینم جالبه: روش های از بین بردن چین و چروک دور لب به‌ راحتی ۱۰ سال چهره شما را جوان می‌کند!

مراقبت از پوست از میکاپ مهم تر است

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: جیسو می گوید که اگر به داخل کیف لوازم آرایش من نگاهی بیاندازید خواهید دید که تعداد محصولات مراقبت از پوست در آن بیشتر از لوازم آرایش است چرا که من برای زیبایی ام به محصولات مراقبت از پوست بیشتر نیاز دارم تا لوازم آرایش.

ببینید: ماسک زغالی و بهبود آکنه+ طرز تهیه ۳ ماسک زغال خانگی

پاکسازی جزء اصلی روتین پوستی ماست

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: لیسا در ادامه می گوید:من و دوستانم به اهمیت پاکسازی و تمیز نگه داشتن سطح پوست باور داریم برای همین هر کدام بهترین شیوهو البته سالم ترین تکنیک را انتخاب می کنیم که اغلب آنها راهکارهای خانگی ساده و ارزان قیمت هستند.

نوشیدن آب هرگز فراموش نمی شود

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: دتاکس واتر و آب با کیفیت سالم بخش اصلی مراقبت ها روزانه ماست که نمیتوانیم از خود جدا کنیم. با مصرف به اندازه آب، به ساده ترین روش ممکن راز مادرانمان برای داشتن پوست زیبا را دنبال می کنیم.

جالب است: دلیل تیپ و استایل عجیب هنرمندان چیست؟ چرا همیشه خون به پا می کنند؟!

قبل از خواب پوستمان را مرطوب می کنیم

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: لیسا همیشه به این موضوع پایبند است که قبل از خواب حتما مرطوب کننده به پوستش بزند و بتواند رطوبت کافی را به پوستش برساند و حتماً کرم را به پوستش ماساژ می دهد تا به عمق پوست جذب شود.

بعد از مرطوب کننده نوبت ماساژ است

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: پس از استفاده از مرطوب کننده ی مناسب، دقایقی پوست صورت خود را ماساژ میدهیم. با این روش روتین روزانه مراقبت از پوست خود را کامل کرده و با خیال راحت میخوابیم.

شاید مفید باشد: ماسک زنجبیل برای رشد مو: با این ماسک مو زیباترین موها نصیب شما می‌شود!

هرگز اهمیت رژیم غذایی را نادیده نمی گیریم

جیسو طرفدار رژیم غذایی سالم است، او همیشه از ماسک صورت در طول روز استفاده می کند اما عقیده دارد که باید رژیم غذایی سالم هم داشته باشد که در غیر این صورت محصولات زیبایی به تنهایی قدرت کافی را ندارند تا او را سالم و زیبا نگه دارند.

مصرف کلاژن را فراموش نمی کنیم

رازهای زیبایی پوست گروه بلک پینک: بخش اصلی تغذیه و برنامه غذایی روزانه ی ما، مصرف مواد غذایی حاوی کلاژن است که بدون شک نقش مهمی در حفظ زیبایی و شادابی پوست مان دارد.

با وجود اینکه این راز و روش ها بسیار ساده بنظر می رسد اما به گفته ی اعضای گروه بلک پینک، این اسرار به ظاهر ساده دقیقا دلیل اصلی زیبایی و شادابی پوست آنهاست و سالهاست با دنبال کردن همین شیوه های ساده، حال پوستشان را خوب می کنند.

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

شاید جالب باشد: پروتئین تراپی مو با ماست و تخم مرغ، پولتان را در جیب نگه دارید!

مفید است: مام ضد عرق خانگی در منزل درست کنید و نگران عوارض استفاده از آن نباشید!

وز شدن مو و روش های برطرف کردن آن با راهکارهای ساده در منزل

بهترین روغن برای دور چشم که چین و چروک ها را محو می کند!

درمان خشکی پوست صورت و بدن با راهکارهای ساده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا