;
فرهنگ و هنرهنرمندان

حامد کمیلی کراش دخترهای ایرانی کچل شد+ عکس طاسی آقای بازیگر

حامد کمیلی در 14 تیر سال 1361 در اصفهان به دنیا آمد. تصاویری از استایل جدید او سن 41 سالگی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده. آقای بازیگر به تازگی کچل شده اند و با سر طاس همچنان خوشتیپ به نظر می رسد. تصاویر او را در ادامه ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید

پیشنهاد می شود: چهرۀ متفاوت بانو سویا در جشن تولد ۴۲ سالگی‌اش+ تصاویر

حامد کمیلی با سر کچل حامد کمیلی با استایل طاس

استایل جدید حامد کمیلی

حامد دو برادر دارد و فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد. کمیلی پیانو و تار نیز می نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند.

جالبه ببینید: سوتی سریال آوای باران بعد از 10 سال رو شد! آیا متوجه شده بودی؟

علاقمه مندی حامد کمیلی

حامد کمیلی در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد.

وی می گوید:حامد بهداد در زندگی هنری او تاثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجه با تاثیراتی که از او می گیرد در بازیگری سینما به شیوه ای اختصاصی و تازه دست یابد.

 بازیگری حامد کمیلی

وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می باشد، که جایزه اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده است.

 

برایتان جالب خواهد بود

همسر آلمانی رضا صادقی+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

بازیگران سریال متهم گریخت بعد از ۱۸ سال چی شدند+ تصاویر

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا