;
سرگرمی

تست شخصیت شناسی شناخت انسانها؛تستی که ابتدا سرسختی شمارا نشان می دهد

تست شخصیت شناسی شناخت انسانها: تست های شخصیت راهی عالی برای درک بهتر خود و رفتارهای خود هستند. آنها همچنین می توانند به متخصصان کمک کنند تا پتانسیل و استعدادهای یک فرد را اندازه گیری کنند.

تست شخصیت شناسی شناخت انسانها

این تست بر نحوه واکنش شما به رویدادها و موقعیت ها تمرکز دارد. ویژگی هایی مانند پشتکار و سرسختی و همچنین توانایی تشخیص آنچه مهم است را برجسته می کند.

این تست می تواند به شما کمک کند که مشخص کنید آیا فردی هستید که به راحتی تسلیم می شوید یا تمایل بیشتری به استقامت دارید.

پس با هم به دقت به تصویر نگاه می کنیم و اولین چیزی را که در تصویر دیدیم در ذهن خود نگه دارید و به پاسخ آن در پایین صفحه رجوع کنید:

 


تست شخصیت شناسی شناخت انسانها-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت شناسی شناخت انسانها

 


تست شخصیت شناسی شناخت انسانها-2

 

1-اگر برای اولین بار پیرزنی را دیدید

سطح لجبازی شما بالاست. عزم و جاه طلبی شما نقاط قوتی هستند که به شما کمک می کنند در زندگی موفق شوید.شما تمایل به تعیین اهداف بلندپروازانه دارید و هرگز تا زمانی که به آنها نرسیده اید تسلیم نشوید. رگه های سرسختانه شما گاهی اوقات می تواند به عنوان مانعی برای دیگران تلقی شود، اما در واقع این ویژگی است که به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند.

2-اگر برای اولین بار مادر و نوزادی را دیدید

 سطح لجبازی شما متوسط ​​است. شما می‌توانید زمانی که شرایط سخت می‌شود مصمم بمانید، اما نه به حدی که اجازه دهید اشتیاق خود را بیشتر کند.شما اغلب می توانید حد وسطی بیابید که مناسب همه طرف های درگیر باشد و زمانی که باید مصالحه شود، شما را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند.

3-اگر ابتدا دست ها را دیدید

سطح سرسختی شما پایین است. شما بسیار منعطف و پذیرای نظرات دیگران هستید و سازگاری شما می تواند در یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات دشوار بسیار مفید باشد.در حالی که برخی ممکن است این را به عنوان فقدان قاطعیت بدانند، اما به سادگی نشان می دهد که شما می دانید چگونه به دیگران گوش دهید و با آنها کار کنید نه بر ضد آنها.

4-اگر برای اولین بار یک سیب دیدید

 سطح سرسختی شما بسیار پایین است. توانایی شما در بحث کردن و یافتن راه حل بدون لجبازی توسط دیگران بسیار قدردانی می شود.انعطاف پذیری شما ممکن است گاهی اوقات به نظر فقدان اراده باشد، اما برای حفظ هماهنگی بین طرف های مختلف درگیر در یک موقعیت خاص ضروری است.

آیا درباره آن دوفورمانتل می دانستید؟

آن دوفورمانتل فیلسوف، روانشناس و نویسنده فرانسوی بود. او در مطالعه فلسفه وجودی و روانکاوی تخصص داشت. او همچنین رمان، شعر، مقاله و نمایشنامه منتشر کرد. آن دوفورمانتل در 25 مه 1957 در پاریس به دنیا آمد و در 21 آوریل 2017 در آنجا درگذشت.

واقعیت یا حکایت کلیدی مرتبط با کار او این است که آن دوفورمانتل عمیقاً در جنبش های اجتماعی و سیاسی فرانسه درگیر بود. او فعالانه از توسعه جنبش های فمینیستی در فرانسه حمایت کرد و همچنین از مبارزات برای حقوق مهاجران غیرقانونی حمایت کرد. در سال 2017، جایزه National du Livre را برای مجموعه آثارش دریافت کرد.

این تست شخصیت فرصتی سرگرم کننده برای کشف آنچه ذهن شما در ابتدا می بیند و در نتیجه در مورد سطح سرسختی خود بیشتر بدانید. این یک راه سرگرم کننده برای شناخت بهتر خود است، نه یک آزمون علمی.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا