;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مگان فاکس با پارچه سیاه بر روی صورتش! ماجرا چیست؟

مگاه فاکس: عکس‌های منتشر شده از جراحی پلاستیک مخفیانه مگان فاکس خانم بازیگر مشهور در فضای مجازی جنجالی شد! مگان فاکس بازیگر مشهور هالیوودی همواره به دلیل زیبایی خود مورد توجه قرار گرفته است.

زیبایی این خانم بازیگر اغلب طرفداران را به این فکر واداشته است که آیا او تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است یا خیر. مگان تاکنون هرگز به طور عمومی در مورد جراحی پلاستیک‌های احتمالی خود صحبت نکرده است.

حالا این خانم بازیگر سعی کرد تا هویت خود را با پوشاندن سر خود با پارچه‌ای پنهان کند. این در حالی است که او از مطب جراح پلاستیک خارج می‌شد. این بازیگر 37 ساله در حال ملاقات با یک جراح پلاستیک در کالیفرنیا دیده شد. او توسط یکی از پرستاران در حال سوار شدن به ماشین شاسی بلند مشکی رنگش شناخته شد.

مگان برای بازدید خود یک لباس راحت انتخاب کرد. یک جفت شلوار لی آبی روشن و یک بافت زرد گشاد. او صورت خود را با یک حوله سیاه پوشانده بود. به نظر می‌رسد خانم بازیگر در تلاش بود تا جراحی پلاستیک اخیرش را مخفی نگه دارد.

پیشنهاد می شود: راز کثیف جوانی هالیوودی ها: استفاده از خون کودکان!

این هم جالبه: سریال جومونگ3: زمان پخش و عکس های بازیگران

خانم بازیگر موافق جراحی پلاستیک است!

این ستاره در طول سال‌ها با شایعات زیادی درباره جراحی‌های پلاستیک رو به رو شد. مگان اعتراف کرده است که مخالف جراحی پلاستیک نیست.

«من هر کسی را که می‌خواهد جراحی پلاستیک انجام دهد تشویق کنم که ابتدا با یک درمانگر صحبت کند. تا بتواند تشخیص دهد این خواسته از کجا نشئت می‌گیرد. جراحی پلاستیک کمبود اعتماد به نفس شما را کاهش نخواهد داد.»

از آن زمان به بعد ظاهر مگان تغییر زیادی کرده است. به گزارش وقت صبح در عکس‌های اینستاگرامی‌اش، این ستاره هالیوودی به وضوح از زمان جوانی‌اش تغییرات بسیار زیادی داشته است.

پیشنهادی: عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا