;
فرهنگ و هنرهنرمندان

لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی مثل 20 ساله ها+ عکس و بیوگرافی

لی مین هو بازیگر گوجون پیو در اولین روز تیر ماه سال 1366(June 22, 1987)، در هوکسئوک-دونگ شهر سئول کره جنوبی و در خانواده مرفهی به دنیا آمد. پدرش تاجر و مادرش خانه‌دار بود. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لی یون-جونگ دارد. او در بدو تولد وزن کمی داشت طوری که وزنش تنها دو کیلو و سیصد گرم بود و پزشکان نگران سلامتی او بودند اما خوشبختانه او با مراقبت‌های پزشکی به سلامتی کامل رسید. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه باشید و جدیدترین تصاویر لی مین هو بازیگر گوجون پیو و بیوگرافی کامل از خانواده و روابط عاشقانه اش را بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

مینهو در کودکی کودکی خجالتی و درون‌گرا بود. او به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نمی‌کرد و بیشتر وقت خود را به تنهایی سپری می‌کرد. مادرش هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد که او روزی به بازیگر محبوبی تبدیل شود.

مادر لی مین هو می گوید وقتی او را باردار بوده هیچوقت برای تعیین جنسیتش به دکتر مراجعه نکرده چون در خواب دیده بود که فرزند سر را باردار است همچنین مادرش به خاطر چشم های درشت و زیبای او، نامش را مینهو انتخاب کرده است.

تصاویر لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی

لی مین هو بازیگر گوجون پیو1

لی مین هو بازیگر گوجون پیو2

این هم جالبه: حسام نواب صفوی کراش دخترای دهه 60 کنار مامان فوق العاده باکلاسش + عکس و بیوگرافی

لی مین هو1 لی مین هو2

شاید بپسندید: تغییر باورنکردنی شکوفه هاشمیان بازیگر سریال دلنوازان+ عکس و بیوگرافی

داستان کودکی لی مین هو بازیگر گوجون پیو

مینهو، از کودکی رویای فوتبالیست شدن را در سر داشت. او در مقطع ابتدایی، استعداد خود را در فوتبال نشان داد و به تیم مدرسه دعوت شد. پس از آن، به آکادمی فوتبال «چا بوم کون» راه یافت و در آنجا به پیشرفت خود ادامه داد. اما در مقطع راهنمایی، به دلیل مصدومیت، مجبور شد فعالیت‌های فوتبالی خود را متوقف کند. با این حال، او هنوز هم فوتبال را دنبال می‌کرد و کریستین رونالدو و رئال مادرید را به عنوان بازیکن و تیم مورد علاقه‌اش می‌شناخت.

او در سال دوم دبیرستان، با نام “هنری لی مین” کار بازیگری را آغاز کرد و در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه کیونگ هی، برای آشنایی بیشتر با این حرفه به صنعت سرگرمی پیوست. پس از طی دوره‌های آموزشی مختلف، مین هو شروع به بازیگری در نقش‌های کوچک در سریال‌های تلویزیونی کرد.

اولین ایفای نقش او در سریال “عاشقانه (Romance)” بود و تا سال ۲۰۰۵ مینهو فقط نقش‌های فرعی مانند سریال‌ های شناخته شده‌ “تیز (Sharp)” و “بدون توقف (Nonstop)” را برعهده گرفت و سپس اولین نقش اصلی او مربوط به سریال “دانشکده رازآلود (Secret Campus)” بود که در سال ۲۰۰۶ پخش شد.

بیشتر بخوانید: مریم رضوی بازیگر کودکی مریم مقدس در 32 سالگی با تیپ های جنجالی در لاس وگاس

لی مین هو بازیگر گوجون پیو و سریال پسران برتر از گل

در سال 2008 مینهو یک پیشنهاد بازیگری دریافت کرد که در رابطه با سریال تلویزیونی به نام “پسران برتر از گل (Boys Over Flowers)” بود. این مجموعه داستان دختری از طبقه کارگر است که در دبیرستان با گروهی از مردان جوان ثروتمند آشنا می‌شود. این آشنایی، زندگی او را به طور کامل تغییر می‌دهد که در این سریال لی مین هو بازیگر نقش اصلی بوده و کنار بازیگر زن “کو هائه سان”، نقش کیم تان پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراطوری را ایفا می کند.

مینهو با بازی در این سریال به محبوبیت زیادی در کره و سایر کشورهای آسیا دست یافت و به‌عنوان یکی از عوامل اصلی گسترش موج کره‌ای در این منطقه شناخته شد.

سریال‌های بعدی او نظیر “ذائقه شخصی (Personal Taste)”، “شکارچی شهر (City Hunter)” و “ایمان (Faith)” نیز با استقبال خوبی روبرو شدند و شهرت او را در صنعت بازیگری جاودانه کردند‌.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی در 25 سالگی+ تصاویر مدلینگ

روابط عاشقانه لی مین هو بازیگر گوجون پیو

این هنرمند اولین رابطه عاشقانه خود را در سال ۲۰۱۱ با پارک مین یونگ، همبازی خود در سریال شکارچی شهر تجربه کرد. این رابطه که حدود یک سال به طول انجامید سپس در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید.

سوزی در سال ۲۰۱۰ با حضور در گروه موسیقی MissA به عرصه خوانندگی قدم گذاشت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان کره جنوبی تبدیل شد. او یک سال پس از آن، با بازی در سریال تلویزیونی “مدرس” استعداد بازیگری خود را نیز به نمایش گذاشت و شهرت خود را بیش از پیش افزایش داد. زیبایی خیره‌کننده و صدای دلنشین سوزی باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سرگرمی در کره جنوبی تبدیل شود.

در آن زمان، مینهو نیز به سوزی دلباخته شد. یکی از دوستانش می‌گفت که او بارها تلاش کرد تا سوزی را برای دوستی با او متقاعد کند. تا اینکه در سال 2015 پس از انتشار عکس‌های دونفره آنها توسط سایت دیسپچ، رسماً رابطه خود را تأیید کردند. این رابطه سه سال به طول انجامید و در این مدت شایعاتی مبنی بر ازدواج آنها نیز مطرح شد. اما در نهایت، به دلیل مشغله کاری هر دو بازیگر، این رابطه به پایان رسید.

لی مین هو بازیگر گوجون پیو و همسرش!

در مقالات عنوان های بسیاری مانند این ممکن است دیده باشید اما در واقع لی مین هو هرگز ازدواج نکرده است! به دنبال این اخبار شایعاتی در رابطه با ازدواج او با بازیگر پارک شین هه وجود دارد که صحت ندارند در حقیقت بازیگر شین هه با بازیگر چویی ته جون ازدواج کرده است. جالب است بدانید می توان گفت بیشتر پارتنر های همبازی مینهو، ازدواج کرده اند و سر این موضوع تمام دوستانش سر به سر او می گذارند.

امور خیرخواهانه لی مین هو بازیگر گوجون پیو

مینهو بنیانگذار وب سایت PROMIZ، در سال 2014 این سایت را با هدف جمع آوری کمک های مالی و آگاهی رسانی در مورد امور خیریه و اجتماعی راه اندازی کرد. در سال 2015 این سایت موفق شد 90 هزار دلار برای کمک به قربانیان زلزله نپال به یونیسف اهدا کند.

 

برایتان جالب خواهد بود

این خانم بازیگر خردسال دهه 60 امروز برای خودش کسی شده+عکس های جدیدش پس از 37 سال!

تغییر چهره رز رضوی در 41 سالگی+ تصاویر جدید و بیوگرافی

سریال شوگان: زن مرموز سامورایی و دو مرد جاه طلب+ زمان پخش

پسر 2 متری هما زن نقی معمولی رو دیدی؟ + ماشالا!

ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا