;
سرگرمی

اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

آزمون شناخت قاتل عروس: سوال ومعمای تصویری امروز مجله گفتنی، از جمله سوالات هوش تصویری است که برای رمزگشایی آن، نیاز دارید از تمام مهارتهای شناختی خود استفاده کرده و از سطح تحلیل و ادراک خود به خوبی استفاده کنید.

آزمون شناخت قاتل عروس در شبکه اجتماعی ردیت خیلی زود توانست مورد توجه قرار بگیرد و بارها و بارها همرسانی شود. به این ترتیب معماها، سوالات و پازل های تصویری از پرطرفدارترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین ما با انتشار آزمون شناخت قاتل عروس شما را به یک چالش جدی دعوت می کنیم. شما باید بتوانید در زمان یک چشم برهم زدن، قاتل عروس را شناسایی کنید.

آزمون شناخت قاتل عروس

شما در این چالش تصویری، تمام مهارت ها و توانایی خود را در حل پرونده به روش و شیوه یک بازرس FBI امتحان خواهید کرد. چرا که قتل دقیقاً قبل از مراسم عروسی اتفاق افتاده است. عروس به قتل می رسد و قاتل در صحنه حضور دارد. اما شناسایی قاتل تنها برای افرادی که تیزبین و نکته سنج باشند ممکن است. شما باید سریعا قاتل را دستگیر کنید، چون ممکن است نشانه ها و علامت ها را پاک کند.

پش تلاش کنید تا قاتل عروس نگون بخت بخت را پیدا کنید. شما با رمزگشایی و حل آزمون شناخت قاتل عروس می توانید به همه اثبات کنید که دارای هوش بالایی هستید و قابلیت این را دارید که یک کارآگاه خبره شوید. با دقت به تصویر آزمون شناخت قاتل عروس نگاه کنید. یادتان باشد باید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

آزمون-شناخت-قاتل-عروس-1

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت قاتل عروس

در صورتی که هنوز نتوانستید آزمون شناخت قاتل عروس را رمزگشایی و حل کنید، می توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید. می توانید به تصویر آزمون شناخت قاتل عروس مراجعه کنید و بار دیگر جزئیات تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه وقت دارید.

.

.

.

.

خیلی جالبه: کدوم آقا ذوق داره چون خانومش بارداره؟

پاسخ آزمون شناخت قاتل عروس: اگر تیزبین باشی خیلی سریع می توانستید قاتل را پیدا کنید.عروس خونریزی کرده است و شما در دست مرد تصویر، اسلحه می بینید. مرد توانسته عروس را به قتل برساند، اما فرصت نکرده که سریعا سلاح را مخفی کند

 

آزمون-شناخت-قاتل-عروس-2

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل عروس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله گفتنی تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

آزمون بینایی باغچه خانگی: 90 درصد مردم گربه را نمی بینند!

پرشور یا خونسرد؟ با تست شخصیت چشم نواز ما ویژگی غالب خود را کشف کنید!

اگر بتوانید گلابی را در عرض 10 ثانیه بین جوجه اردک ها پیدا کنید، دید عقابی دارید

آزمایشگاه شیطانی فراموش شده ژاپنی ها، یکی از جنایات ژاپن در جنگ جهانی دوم

پرنسس های دیزنی در لباس های زیبا و مدرن عروس چه شکلی میشن!؟

سوسک چت عاشقانه پسر با دختر: ویدیوی چتی که هیجان زده میشین!

داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اشتباهه.استنتاجت(منطق) غلطه.اگر داماد بود،صدای شلیک از اون نزدیکی به خوبی قالب تشخیص بود.تازه انگیزه ای هم نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا