;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

عکس های کمتر دیده شده از کودکی و جوانی چرچیل: مردی که سه بار در کنکورش رد شد!

هنگامی که وینستون چرچیل وارد کالج نظامی سلطنتی (ساندهرست) شد، تعداد کمی می توانستند پیش بینی کنند که او به یکی از بزرگترین رهبران جنگ بریتانیا تبدیل خواهد شد.

چرچیل قبل از قبولی در کنکور سه بار تلاش کرد. او درخواست کرد که برای سواره نظام به جای پیاده نظام آموزش ببیند زیرا نمره لازم کمتر بود و او مجبور به یادگیری ریاضیات نبود، که او از آن متنفر بود. در سندهرست چرچیل شروع جدیدی داشت.

«من دیگر به دلیل غفلت گذشته از لاتین، فرانسه یا ریاضیات معلول نبودم. اکنون باید چیزهای تازه ای یاد می گرفتیم و همه با هم برابر شروع کردیم. تاکتیک، استحکامات، توپوگرافی (نقشه سازی)، قانون نظامی و استحکامات نظامی، کل برنامه درسی را تشکیل می دادند. علاوه بر این، دریل، ژیمناستیک، و سواری بودند».

چرچیل کار خود را در سندهرست هیجان انگیز یافت. او نقشه‌های کانتوری از تپه‌های منطقه ترسیم کرد، نقشه‌های کاغذی برای گاردهای پیشرفته و محافظ‌های عقب طراحی کرد و حتی طرح‌های تاکتیکی ساده‌ای اندیشید. او یاد گرفت که چگونه پل های بنایی را منفجر کند و پل های جایگزین را از چوب بسازد.

وینستون چرچیل از سندهرست با ممتاز فارغ التحصیل شد و در دسامبر 1894 رتبه هشتم را از کلاس 150 نفری گرفت، و اگرچه اکنون می توانست آنطور که پدرش می خواست به هنگ پیاده نظام منتقل شود، ترجیح داد در سواره نظام بماند.

دستمزد چرچیل به عنوان ستوان دوم در 4th Hussars سالانه 300 پوند بود. با این حال، او معتقد بود که حداقل به 500 پوند دیگر (معادل 55000 پوند در سال 2012) برای حمایت از سبک زندگی مشابه با سایر افسران هنگ نیاز دارد.

مادر او سالانه 400 پوند کمک هزینه می داد، اما این مبلغ بارها بیش از حد خرج شد. چرچیل به منظور افزایش درآمد خود، مکاتبات جنگی را برای تعدادی از روزنامه های لندن آغاز کرد.

در ادامه عکس های کودکی و جوانی چرچیل را می بینید:

اینم جالبه: معادل اسمت به ژاپنی چی میشه ؟

چرچیل عکس1
تصویری نادر از وینستون چرچیل 21 ساله در یونیفورم هوسارهای خود ملکه چهارم، 1895.
چرچیل عکس2
چرچیل 6 ساله با عمه اش لیدی لزلی، 1880
چرچیل عکس3
چرچیل در مجلس سفلی مجلس در سال 1900.
چرچیل عکس4
چرچیل سوار بر اسب در بنگلور هند. 1897.
چرچیل عکس5
عکس پرتره چرچیل در سال 1881

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =

دکمه بازگشت به بالا