;
تازه ها

تعهد نایک در مورد فروش پیراهن دروازه‌بانان زن

تعهد نایک به فروش پیراهن دروازه بانهای زن: مری ارپس ستاره تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد در جریان جام جهانی زنان پس از اینکه متوجه شد پیراهن دروازه بان ها برای فروش قرار نگرفته است، به شدت به این برند معروف لباس ورزشی حمله کرد. نایک در نهایت از موضع خود عقب نشینی کرد و پیراهن ها به سرعت فروخته شدند . ارپس این مناقشه را با گفتگوهای بیشتر با این شرکت دنبال کرده و می گوید آنها به وی اطمینان داده اند که این اشتباه را در آینده تکرار نخواهند کرد.

ارپس به بی بی سی اسپورت گفت: “من فقط خوشحالم که پیراهن ها فروخته شد. امیدوارم بسیاری از مردم به آنچه می خواستند رسیده باشند، اما بیشتر از هر چیز مربوط به اصل بود. آیا دوست دارم پیراهن های بیشتری ببینم؟ البته. واقعیت این است که این علاقه وجود دارد. ما و شرکت نایک تا زمانی که در 12 ماه گذشته به توافق دست یافتیم، هرگز فکر [فروش آنها] نبود.

ماری ارپس-تعهد نایک به فروش پیراهن دروازه بانهای زن

او پس از فاش كردن اينكه نايك تعهدي به او داده است كه ديگر هرگز اين اتفاق نخواهد افتاد، افزود: اين حقيقت كه دختران جوان و بزرگسالان، هر پیراهنی را که بخواهند، مي توانند به آنها دسترسي داشته باشند. ممكن است مردم الان شكايت كنند، این به اندازه کافی نیست، اما من این شکایت را بدون هیچ اعتراضی قبول خواهم کرد.”

راه یابی ارپس با شیرها به فینال جام جهانی زنان منجر به تقاضای زیادی برای پیراهن این دروازه‌بان در میان هواداران تیم ملی زنان انگلیس شد. او نقش مهمی در راهیابی تیم سارینا ویگمن به فینال رقابت ها که در استرالیا و نیوزلند بود داشت، جایی که آنها 1-0 مقابل اسپانیا شکست خوردند. ارپس برنده جایزه دستکش طلایی مسابقات شد، تنها یکی از جوایز انفرادی متعددی که توسط این دروازه بان که در سال 2023 به عنوان شخصیت ورزشی سال بی بی سی انتخاب شد.

تعهد نایک به فروش پیراهن دروازه بانهای زن 1

پس از دریافت جایزه بی‌بی‌سی در این هفته، ارپس می‌تواند ماه آینده جایزه بزرگ دیگری را به نام خود اضافه کند، زیرا او کاندیدای انتخاب فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان زن برای سال 2023 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا