;
تازه ها

جیب بری در هواپیما از یک گردشگر تایلندی

 جیب بری در هواپیما از یک گردشگر تایلندی: تا حالا شده از خودتان سوال کنید اگر در سفر با هواپیما با جیب بری مواجه شدید چه باید کرد؟ یک کاربر اینترنتی تایلندی در فیس بوکش داستان چگونگی “منتظر شدن و صبر کردن” برای دستگیری یک دزد را در پرواز به هنگ کنگ به اشتراک گذاشت. او با خدمه و پلیس محلی همکاری کرد تا با موفقیت جیب بر را دستگیر کند.

کانیا چومسانا، کاربر تایلندی، روز یکشنبه (24 دسامبر) در گروه فیس بوک “HONG KONG MODE” پستی را به اشتراک گذاشت که او و دوستانش در 27 ماه گذشته پروازی از بانکوک به هنگ کنگ داشتند. در آن زمان آنها در صندلی های وسط و پنجره ردیف 41 در عقب کابین نشسته بودند، در حالی که مردی میانسال نزدیک راهرو نشسته بود.

در این پست اشاره شده بود که دوستی که روی صندلی وسط نشسته بود به او گفته که مردی که در کنارش بوده به وی نزدیک‌ و نزدیک‌تر میشده و پاهایش را بسیار بالا می‌برد که باعث شد دوستش احساس ناراحتی کند. وقتی دوستش صندلی را ترک می کند و می خواهد جایش را عوض کند، مرد میانسال بسیار ناراضی به نظر می رسید که شک کانیا را برانگیخت و شروع به توجه به رفتار او کرد.

جیب بری در هواپیما از یک گردشگر تایلندی

کانیا گفت که چراغ های کابین پس از بلند شدن هواپیما خاموش شد. مرد سپس یک کیسه از چمدانش را بیرون آورد و آن را در فضای میانی بین خود و کانیا قرار داد. بعد از زیر و رو کردن با دستان لرزان، چیزی از کیف بیرون آورد. کیسه را در جای خود قرار دهید. مرد که خود را تحت نظر کانیا دید و دو طرف نزدیک به 20 دقیقه به یکدیگر خیره شدند. سرانجام فردی که در ردیف 42 پشت سر صاحب کیف نشسته بود، خودکاری را از کیف بیرون آورد و به کانیا داد.

کانیا بلافاصله عبارت «جیب‌بر مشکوک» را به انگلیسی روی فرم ورود نوشت و در حالی که خدمه کابین مشغول جمع‌آوری زباله بودند، آن را به خدمه کابین داد و آن ها را از این موضوع آگاه نمود.

جیب بری در هواپیما از یک گردشگر تایلندی و سرقت پول هایش

پس از رسیدن پرواز به فرودگاه چک لاپ کوک در هنگ کنگ، شرکت هواپیمایی موضوع را به پلیس گزارش داد. پلیس 15 تا 20 دقیقه بعد سوار هواپیما شد و جیب بر را با موفقیت دستگیر کرد. کانیا بعداً متوجه شد که اقلامی که مرد دزدیده است پول بوده است، بنابراین از همه خواست تا هنگام مسافرت به ویژه اشیای قیمتی به وسایل شخصی خود توجه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا