;
هنرمندانفرهنگ و هنر

زن بازیکنان فوتبال کیه؟ زن علیرضا جهانبخش، زن رامین رضاییان و زن سردار آزمون!+ عکس

زن بازیکنان فوتبال: بازیکنان فوتبال مشهور زندگی های مخفی دارند. بسیاری از مردم دوست دارند بدانند آیا آن ها ازدواج کرده اند یا نه. در ادامه این مطلب ما بیوگرافی و اطلاعات کوتاهی از زندگی خصوصی این سه بازیکن قرار می دهیم. همسر علیرضا جهانبخش، همسر رامین رضاییان و همسر سردار آزمون را در این مطلب ببینید.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

زن بازیکنان فوتبال

رامین رضاییان

زن بازیکنان فوتبال- رامین رضاییان

زن بازیکنان فوتبال: رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۶۹) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، اوستنده، الشحانیه، الدحیل، السیلیه ، سپاهان و استقلال را دارد.

اطلاعاتی از زندگی خصوصی این بازیکن موجود نیست و به نظر می رسد او مجرد باشد.

علیرضا جهانبخش

زن بازیکنان فوتبال- علیرضا جهانبخش

زن بازیکنان فوتبال: علیرضا جهانبخش (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی و وینگر برای تیم ملی ایران بازی می‌کند‌.

جهانبخش در پایان فصل ۲۰۲۱–۲۰۲۰ از تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان جدا شد و به لیگ هلند بازگشت. جهانبخش در باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند، البته او در چند بازی نیز به عنوان مهاجم نوک بوده است.

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد.

همچنین او در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل زده آقای گل لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در یکی از لیگ‌های اروپایی موفق شده عنوان آقای گلی را به‌دست آورد.

اطلاعاتی از زندگی خصوصی این بازیکن موجود نیست و به نظر می رسد او مجرد باشد.

سردار آزمون

زن بازیکنان فوتبال- همسر سردار آزمون

زن بازیکنان فوتبال: سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه شباب الاهلی در لیگ برتر امارات بازی می‌کند.

او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران پس از علی دایی است.

در تصویر همسر سردار آزمون را در سمت راست مشاهده می کنید.

بسیاری از طرفداران فوتبال میخواهند بدانند که همسر سردار آزمون اهل کجاست و چند سالش است. آناهیتا زن سردار آزمون متولد ۲۱ آذرماه سال ۱۳۷۱ و اهل شهر تهران است. او تحصیلات دانشگاهی خود را با رشته مدیریت آغاز کرده و پس از مدتی برای تحصیل در رشته بیوتی به کشور فرانسه مهاجرت کرد.

مادر آناهیتا کریمی، آرایشگر است و یک سالن زیبایی دارد و پدرش تاجر است. سردار آزمون در سال ۱۳۹۸ در سن ۲۵ سالگی با آناهیتا کریمی نامزد کرد و به صورت رسمی مراسم عروسی آنها در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گنبد برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا