;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

اگر می خواهید جراحی زیبایی غیر تهاجمی انجام دهید بخوانید!

جراحی زیبایی غیر تهاجمی: درمان های زیبایی غیر تهاجمی از جراحی اجتناب می کنند و عوارض جانبی بسیار کمی دارند و با کم ترین عوارض نتیجه دلخواهتان را به دست می آورید. با این روش ها می توانید اصلاحاتی جزئی در چهره تان به وجود بیاورید و زیبایی خود را به صورت طبیعی شکل بدهید.

13 گزینه برای نرفتن به اتاق عمل را بشناسید. در این بخش از مد و زیبایی آن ها را نام می بریم تا بتوانید در صورت لزوم تغییراتی که دلتان می خواهد به وجود آورید. با مجله گفتنی همراه باشید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

جراحی زیبایی غیر تهاجمی

جراحی زیبایی غیر تهاجمی_ آنجلا بیبی

همچنین بخوانید: مزایا و معایب آرایش دائم: انجام بدهیم یا نه؟؟

اکنون دیگر نیازی به گذر از اتاق عمل برای برخی رویکردهای زیبایی شناختی نیست. پیشرفت‌های تکنولوژیکی امکان ایجاد درمان‌های زیبایی غیرتهاجمی جدید را فراهم کرده است که ایمن‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر هستند.

کمبود زمان، ضمانت‌های کوتاه‌مدت و سفارشی‌سازی این تکنیک‌های جدید زیبایی جنبه‌هایی هستند که بازار اطراف آن‌ها را برای بیماران جذاب‌تر می‌کنند. به خواندن ادامه دهید و درباره درمان های زیبایی غیر تهاجمی بیشتر بدانید.

چه چیزی یک درمان زیبایی غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود؟

درمان های زیبایی غیر تهاجمی همه آنهایی هستند که در آنها از مداخله جراحی اجتناب می شود. بنابراین، آنها نیازی به زمان بهبودی بعدی ندارند و خطرات مرتبط با هر جراحی ظاهر نمی شوند. آنها می توانند از کاربرد مواد روی پوست تا استفاده از لیزر را شامل شوند.

این روال ها در بیشتر موارد بر اساس محصولات طبیعی هستند. آنها به بهبود ظاهر پوست، استحکام بخشیدن و بازیابی قابلیت ارتجاعی کمک می‌کنند. چه برای اصلاح چین و چروک، مرطوب کردن پوست یا رفع هر نیاز دیگری روی صورت، رایج ترین درمان های غیرتهاجمی صورت هستند.

همچنین بخوانید: 12 ترفند ساده که به شما کمک می کند سالم و بدون زحمت زیبا به نظر برسید

جراحی زیبایی غیر تهاجمی

1. بوتاکس

سم بوتولینوم که بیشتر با نام بوتاکس شناخته می شود ، ماده ای است که سیگنال های عصبی را به عضله مسدود می کند. به عنوان مثال بین ابروها و خطوط پیشانی برای از بین بردن انقباض عضلانی آن نواحی استفاده می شود. یعنی برخی از الیاف صورت که باعث ایجاد چین و چروک می شود را شل می کند. امروزه قرار دادن سم بوتولینوم در بسیاری از کلینیک های سرپایی غیر معمول نیست.

2. پرکننده های پوستی

یکی از موادی که بیشتر در این تکنیک استفاده می شود اسید هیالورونیک است که برای ساخت پرکننده های لب با ظاهری طبیعی استفاده می شود. نفوذ این اسید برای جوانسازی پوست نیز بسیار مفید است. حتی می توان آن را روی گوش ها، بازوها و پاها اعمال کرد.

همچنین بخوانید: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

3. لایه برداری

لایه برداری معمولا با مواد شیمیایی مانند اسیدهای میوه یا آنزیم ها انجام می شود. اینها توانایی حذف لایه های پوست مرده را دارند تا به رفع لک، درخشندگی، خطوط ریز و حتی درمان آکنه کمک کنند.

4. نخ های کششی

اینها نخ های محرک کلاژن صاف هستند که بدون درد روی پوست صورت قرار می گیرند. آنها یک اثر لیفتینگ ایجاد می کنند و برای اصلاح چین و چروک های اطراف چشم، لب ها، ابروها، پیشانی و گردن طراحی شده اند.

5. میکرو نفوذها

این یک نوع درمان پیشگیرانه است که برای افراد بالای 30 سال ایده آل است. تکنیک شامل استفاده از میکروسوزن‌ها در مناطقی است که مستعد ایجاد چین و چروک هستند، مانند کانتور چشم، اطراف لب‌ها و پیشانی. در نتیجه پوست بسیار جوانتر و بدون لک به نظر می رسد.

6. لیزر

فناوری لیزر به طور فزاینده ای توسعه می یابد و هم برای بهبود ظاهر پوست صورت و هم برای سایر قسمت های بدن استفاده می شود . معمولی ترین لیزرها CO2 برای جوانسازی، YAG برای لکه ها و Erbium: YAG برای اسکار یا خال هستند.

7. اولتراپی

اولتراپی قادر است پوست گردن، چانه و پیشانی را بدون جراحی سفت و لیفت کند. این قدرت ایجاد لیفتینگ بسیار موثر بر روی صورت را دارد، زیرا در تماس با امواج ضربه ای تولید شده توسط دستگاه جمع می شود و سفت می شود.

8. الانس

این درمان غیر تهاجمی به عنوان یک پرکننده پوست عمل می کند که به نوبه خود به ناحیه گونه ها حجم می دهد. نتایج آن بلند مدت است. قادر به تحریک تولید طبیعی کلاژن است.

9. فرکانس رادیویی

اگرچه برای تحریک کلاژن در صورت بسیار مفید است، فرکانس رادیویی که با استفاده از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا انجام می شود، برای درمان سلولیت و شلی بدن توصیه می شود. فرکانس رادیویی به لایه‌های سطحی پوست اجازه می‌دهد تا گرم شوند که به تخلیه لنفاوی تبدیل می‌شود.

10. مزوتراپی

در مزوتراپی از میکرواینجکشن با مواد دارویی به صورت داخل پوستی استفاده می شود. با سلولیت، شلی، چاقی موضعی و چین و چروک مبارزه می کند. مزوتراپی برای کسانی که به دنبال شکل دادن به اندام خود و کاهش حجم چربی موضعی هستند بسیار خوب عمل می کند.

11. کاویتاسیون

در کاویتاسیون از سونوگرافی با فرکانس پایین استفاده می شود که حباب هایی در داخل چربی ایجاد می کند که به آن کمک می کند تا به حالت مایع تبدیل شود و راحت تر از بین برود . حداقل 6 جلسه توصیه می شود.

استفاده از وسایل خارجی که امواج فرکانس رادیویی ساطع می کنند در درمان های زیبایی رایج و روتین است.

12. کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی شامل استفاده از گاز دی اکسید کربن به صورت زیر جلدی است. نتیجه آن کمک به گردش خون است. علاوه بر این، برای کاهش شلی و درمان سلولیت استفاده می شود.

13. لیپولایزر

لیپولیز دارای اثر لیپولیتیک است، یعنی باعث کاهش چربی بدون تاثیر بر بافت های اطراف می شود. این درمان موثر و ایمن، برخلاف لیپوساکشن، پوست را منقبض کرده و آن را دوباره تنظیم می کند.

یکی دیگر از مزایای آن این است که باعث تحریک تولید فیبرهای کلاژن جدید و بهبود بافت پوست می شود. همچنین هیچ گونه منع مصرف و عوارض جانبی ندارد.

درمان زیبایی غیر تهاجمی را که مناسب شماست انتخاب کنید

برای نتیجه گیری، خواهیم گفت که مزایای درمان های غیر تهاجمی کاملا بهینه است. نسبت به جراحی نیاز به بهبودی کوتاه‌تر و آسان‌تر دارند.

علاوه بر این، آنها عمدتاً بدون درد هستند و سلامت جسمی به خطر نمی افتد. این باعث می شود جایگزین بهتری برای زیبایی صورت و بدن شوند.

لینک های مرتبط:

ماسک صورت نشاسته ذرت و برنج: عالی برای خشکی و لک های پوستی

میکروپیگمنتیشن لب: مزایا و عوارض احتمالی

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا