;
سرگرمی

بازی فکری: کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

بازی فکری لیوان آب: مشخص کنید کدام لیوان آب بیشتری دارد؟
در این مسابقه سعی کنید لیوانی را که حاوی حداکثر آب است شناسایی کنید. آیا می توانید این معما را در 30 ثانیه حل کنید؟ با بخش سرگرمی امروز از وبسایت گفتنی همراه شوید. حل این معمای جالب را از دست ندهید.

بازی فکری لیوان آب:

ظرف 30 ثانیه مشخص کنید کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

این بازی فکری برای کسانی است که از حل پازل ها و بازی های تحلیلی لذت می برند. بازی های فکری عمدتاً نسخه پیچیده تری از معماها و پازل ها هستند، زیرا این بازی های فکری با تفکر جانبی حل می شوند. در حین حل این موارد، باید کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب روبرو شده ایم که در آن شما باید شیشه ای را که حاوی آب بیشتری نسبت به سایر لیوان های موجود در تصویر است، شناسایی کنید.

بازی فکری دیگری را امتحان کنید: کدام فنجان چای اول پر می شود؟ اگر باهوشی در کمتر از 20 ثانیه بگو

یک ذهن هوشیار می تواند این معما را در عرض 30 ثانیه حل کند

شما باید هر گزینه شیشه ای را که در تصویر نشان داده شده است تجزیه و تحلیل کنید. به عنوان یک سر نخ، پاسخ این بازی فکری درست در زیر سوال داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

نکته: وزن اجسامی را که در داخل چهار لیوان قرار داده شده اند، تجزیه و تحلیل کنید.

برای دیدن پاسخ بازی فکری لیوان آب به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

.

در این معمای مغزی، وزن اشیایی که در داخل لیوان های آب قرار گرفته اند به شما در یافتن پاسخ کمک می کند. در گزینه A، لیوان آب دارای قیچی است. گزینه B دارای گیره کاغذ، گزینه C دارای لاستیک و گزینه D دارای ساعت است. همچنین اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، سطح آب تمام شیشه با اجسام قرار گرفته در داخل آن یکسان است. بنابراین در این صورت لیوان هایی که سبک ترین جسم را در داخل خود دارند از بین چهار لیوان آب بیشتری خواهند داشت. سبک ترین و کوچکترین شی گیره کاغذ است.

بنابراین، پاسخ معما گزینه B است.

آب لیوانی که داخل آن گیره کاغذ است نسبت به لیوان هایی که داخل آن قیچی، لاستیک و ساعت است، آب بیشتری دارد.

بازی فکری لیوان آب- پاسخ تست لیوانی که سنجاق دارد

استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین بازی های فکری پاسخ هایی را بدست آورید. این معما پیچیده اما ساده بود زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز دارد. اما مطمئناً وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد.

لینک های مرتبط:

عجیب ترین قوانین کره شمالی که به شما نمی گویند!

قوانین عجیبی که فقط در سنگاپور پیدا می کنید!

تست شخصیت: آیا به روابط از راه دور اعتقاد دارید؟

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. در اینجا وزن جسم داخل لیوان تعیین کننده نیست. بلکه حجم جسم داخل لیوان مهم است. البته جواب صحیح همچنان گزینه B میباشد بخاطر اینکه گیره کاغذی از بقیه اشیا کم حجم تر است. لطفاً تصحیح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا