;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تام هالند به دلیل فشار روحی از فضای مجازی خداحافظی کرد!

خداحافظی تام هالند از اینستاگرام: تام هالند اعلام کرد که به دلیل فشار زیاد برای سلامت روانش در شبکه های اجتماعی وقفه دارد.

ستاره 26 ساله Uncharted خطاب به 67 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام، ویدیویی را منتشر کرد که دلیل تصمیم او برای حذف برنامه های رسانه های اجتماعی از تلفن خود را نشان می داد.

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

خداحافظی تام هالند از اینستاگرام

“سلام بچه ها. بنابراین من حدود یک ساعت است که سعی می کنم این ویدیو را بسازم، و برای کسی که 13، 14 سال را سپری کرده است، هر چقدر هم که بازیگری کرده ام… به نظر می رسد نمی توانم آنچه را که باید بگویم بدون “اوم” بگویم. هالند در این کلیپ می‌گوید: “ing” و “ah-ing” هر پنج دقیقه، بنابراین من دوباره تلاش می‌کنم!”

او اضافه کرد:«من برای سلامت روانم از رسانه‌های اجتماعی فاصله گرفته‌ام، زیرا به نظرم اینستاگرام و توییتر بیش از حد تحریک‌کننده، طاقت‌فرسا هستند، وقتی مطالبی درباره‌ خودم به صورت آنلاین می‌خوانم گرفتار می‌شوم و مارپیچ می‌شوم، و در نهایت، برای وضعیت روحی من بسیار مضر است، بنابراین تصمیم گرفتم یک قدم به عقب برگردم و برنامه را حذف کنم».

این بازیگر در ادامه در مورد برنامه‌های کاربردی مختلفی صحبت کرد که می‌تواند برای جوانانی که با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند و گفت که آنها “فوق العاده” و “واقعا مفید هستند”.

قبل از پایان، هالند گفت: «پس باز هم از اینکه گوش دادید متشکرم. من دوباره از اینستاگرام ناپدید خواهم شد و از همه کسانی که آنجا هستند از محبت و حمایت شما سپاسگزارم. من همه شما را دوست دارم و به زودی با شما صحبت خواهم کرد».

لینک های مرتبط:

برد پیت: از تام کروز متنفرم!

بهترین فیلم های برادران روسو که می‌توانید بعد از «مرد خاکستری» ببینید

عشق جدید کامیلا کابیو+شان مندز برای فراموش کردن او به برنامه دوستیابی پناه برد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا