;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: چرا مرد مورد علاقه ام با من ازدواج نمی کنه؟!

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: آیا تمام دخترها و پسرهایی که در رابطه هستند هدفشان ازدواج است؟ گاهی افراد ادعا می‌کنند هدفشان ازدواج است اما پس ذهنشان چنین نیست و طرف مقابل را بازی می‌دهند، گاهی تردید دارند و ترجیح می‌دهند درباره آن صحبت نکنند و گاهی نیز بین راه پشیمان می‌شوند و تصور می‌کنند انتخاب درستی نداشته‌اند.

اما در این بین افرادی نیز هستند که واضح و روشن بیان می‌کنند قصد ازدواج ندارند و آب پاکی را روی دست طرف مقابل می‌ریزند که اغلب نیز این اتفاق از طرف مردان میفتد.

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج چیست؟ چرا یک پسر واضح بیان می‌کند اعتقادی به ازدواج ندارد؟

در بخش سبک زندگی از مجله اینترنتی گفتنی دریابید که چه دلایلی ممکن است وجود داشته باشد که پسر مورد علاقه تان را از ازدواج با شما منصرف کند و به عبارت دیگر علت عدم تمایل پسرها به ازدواج را با هم بررسی کنیم. با این بخش از رابطه و ازدواج همراه باشید.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج:

چرا دوست پسرم نمیاد خواستگاریم

صداقت

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: اینکه یک پسر با صدای رسا و واضح بگوید قصد ازدواج ندارد می‌تواند از روی صداقتش باشد. او ممکن است به دلایل مشکلات مالی یا شغلی به شما اعلام کند که نمی تواند ازدواج کند.

این را هم بخوانید : عاشق کردن مردها: چطوری یک مرد را عاشق و شیفته خود بسازیم؟

متاسفانه خیلی از روابط را می‌بینیم که پسر رابطه قصد ازدواج ندارد اما این موضوع را بیان نمی‌کند، حتی برخی افراد پا را فراتر می‌گذارند و به دروغ اجازه می‌دهند دوست دخترشان رویا بافی کند. اینکه یک پسر هدف و نیتش را از رابطه صراحتا اعلام کند به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه فریب بخورید برای ماندن یا رفتن از رابطه تصمیم بگیرید.

نپذیرفتن مسئولیت

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: ازدواج یک تعهد و مسئولیت رسمی و قانونی است. هر فردی اختیار دارد این مسئولیت را بپذیرد یا خیر، ما نمی‌توانیم فردی که تصمیم گرفته زیر بار این مسئولیت نرود را متهم کنیم که فرد بی مسئولیتی هستی.

شاید این عدم پذیرش مسئولیت در سایر جنبه‌های دیگر زندگی او وجود داشته باشد و شاید هم برعکس، او فردی مسئول در باقی جوانب کاری، تحصیلی و خانوادگی‌اش باشد اما بنابر هر دلیل شخصی نخواهد مسئولیت ازدواج را بپذیرد. هر فردی، دختر یا پسر چنین اختیاری را دارد.

حتما ببین: نشانه های یک شوهر غیر حامی: شوهرم از من حمایت نمی کند؛ باید چه کار کنم؟

عدم علاقه به دختر

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: ازدواج بیش از اینکه یک مصلحت لازم الجرا باشد یک علاقه و پیوند عاطفی است و این موضوع در زمان حال بسیار بیش تر از گذشته پررنگ شده است و معمولا اکثر افراد به دلیل علاقه‌شان به طرف مقابل به دنبال رسمی کردن رابطه‌شان می‌روند. گاهی دلیل واضح بیان کردن نخواستن ازدواج از طرف پسر عدم علاقه او به دختر است.

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج:

آیا رابطه داشتن با پسری که اعلام می‌کند قصد ازدواج ندارد صحیح است؟

پسری که شرایط ازدواج ندارد

شما تعیین می‌کنید

هیچ کس نمی‌تواند به شما بگوید با کسی بمانید یا نه، شمایید که تعیین می‌کنید و چنین تصمیمی می‌گیرید اما چند نکته را در نظر داشته باشید، اگر قصد او ازدواج نیست و شما ازدواج می‌خواهید پس از ماندن در این رابطه چه هدفی دارید؟ تغییر عقیده او؟ به چه قیمتی؟ اگر نتوانستید چه؟ چقدر این تغییر عقیده محتمل است.

اگر هم فقط دوستش دارید و برایتان مهم نیست این رابطه به ازدواج ختم شود یا نه به انتهای این رابطه فکر کرده‌اید؟ چه زمانی قرار است جدا شوید؟ به نظر خودتان وقتی زمان جدایی فرا برسد آماده پذیرشش هستید؟ و اگر قصد ندارید ازدواج کنید و عقیده‌ای به رسمی کردن رابطه ندارید مطمئن هستید که ۱۰ سال بعد نیز چنین طرز فکری دارید؟ جواب تمام این سوال‌ها را خودتان با خودشناسی و بررسی ایده‌آل‌ها و اهدافتان می‌توانید بدهید.

خیلی جالبه: آزمون هوش فرار از زندان: کدام زندانی دست به کار شده تا فرار کنه؟

نمی‌توانید تحمیل کنید

اگر تصمیم دوست پسر شما ازدواج نکردن باشد و آن را صراحتا اعلام کند نمی‌توانید در ظاهر به اوبه او بگویید با این تصمیم موافق هستید و در عمل سعی کنید رابطه را به سمت ازدواج بکشانید، این سیاست‌های نخ نما رابطه سالمی را برای شما پیشبینی نمی‌کند!

ازدواج یک فرآیند دو طرفه است که هر دو نفر باید آن را بخواهند و برایش تصمیم بگیرند، حتی اگر بخواهید این خواسته را به او تحمیل کنید بعد از ازدواج هم باید بار این مسئولیت را به عهده بگیرید و تا آخر این شما بودید که ازدواج خواستید؟! ازدواج جرم نیست که به خاطرش متهم باشید، ازدواج می‌تواند یک رباطه سالم و عمیق را رسمی و امن کند کسی نباید به خاطرش جواب پس بدهد! اما با تحمیل ازدواج به دوست پسری که به ازدواج عقیده‌ای ندارد متهم خواهید شد!

مراقب فرصت‌هایتان باشید

همانطور که در بالا توضیح دادیم این شمایید که تصمیم می‌گیرید با پسری که اعلام کرده قصد ازدواج ندارد بمانید یا نه اما فراموش نکنید شما ممکن است فرصت رابطه داشتن با کسی که می‌توانید رابطه امن و رسمی داشته باشید را از دست بدهید.

در این رابطه هر لحظه ممکن است همه چیز را از دست بدهید، برخی می‌گویند فرقی ندارد، خیلی از افراد هم حتی با وجود ازدواج جدا می‌شوند، درست است ازدواج تعیین کننده رباطه ماندگار نیست و حداقل از لحاظ حقوقی و قانونی پشتتان گرم است در ثانی این تفاهم و صداقت است که یک رابطه را پایدار می‌کند، اگر در مساله به این مهمی تفاهم ندارید، یکی ازدواج می‌خواهد و دیگری گریزان از ازدواج است چرا فرصت بودن با فردی که همفکر شماست، به اهدافتان احترام می‌گذارد و به پیشرفتتان کمک می‌کند را از دست می‌دهید. این موضوع را جدی بگیرید!

 

مطالب مفید و جالب دیگر:

شوهر خوب: چرا نمی توانم مرد خوب پیدا کنم؟!

آیا نشانه های طلاق عاطفی در زندگی مشترک را می دانید؟

جذب دختر مغرور: چطوری یک دختر مغرور را به خود جذب کنیم؟

فرندزون شدن در ارتباط یعنی چی؟ چطوری بفهمیم کراش یکی هستیم یا نه؟

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا