;
سرگرمی

کافه ی مایه دارها آبروی یکی رو داره می بره؟ کدوم شخص بی پوله؟

آزمون شناسایی فرد بی پول: بخش سرگرمی مجله گفتنی هر روز با جدیدترین و به روزترین معماهای تصویری با شماست. شما می توانید با انجام این سوالات و معماهای تصویر هم لحظاتی سرگرم کننده برای خود خلق کنید و هم اینکه ذهن و هوش خود را به چالش اساسی دعوت کنید. بسیاری از این سوالات تصویری برای پاسخ؛ نیازمند استفاده از هوش نیستند و مهارت های شناختی شما و استفاده درست از آنها کافی است.

به واقع بسیاری از این سوالات به گونه ای طراحی شده اند که یافتن یک نشانه به شما برای رسیدن به پاسخ سوال کمک می کند. طراح سوال به دنبال آن نیست که یک سوال کاملا معمایی که نیازمند ضریب هوش بالاست، طرح کند. اون تنها می خواهد با طرح این تصاویر، توانائیهایی شناختی شما، علی الخصوص جزئی نگری شما را توسعه دهد. در آزمون شناسایی فرد بی پول نیز شما با یک سوال معمایی جالب مواجه هستید که نشانه ها و اندازه ای تحلیل و منطق می تواند به شما برای رسیدن به پاسخ سوال کمک کند.

آزمون شناسایی فرد بی پول

در ازمون شناسایی فرد بی پول شما با یک تصویر جالب روبرو هستید. در دو قاب جداگانه دو نفر در یک کافه یا رستوران مشاهده می کنید. فرد اولی مقدار زیادی خوراکی سفارش داده است. گویا اکنون که قیمت خوراکی ها را دیده است، وحشت کرده است. فرد دوم تنها یک استکان چای سفارش داده است. به نظر شما کدامیک پول رفتن به کافه را نداشته است؟ کدامیک بی پول است؟ تلاش کنید تا پاسخ را در کمتر از 3 ثانیه بدست آورید.

لازم به ذکر است که این نوع سوالات و بازی ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی و حتی قدرت تحلیل خود را افزایش دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات را حل کنید.

پس به مدت 3 ثانیه به تصویر نگاه کنید و با توجه به معیارهای خود فرد بی پول تصویر را شناسایی کنید.

حتمن بخوانید: روابط عاشقانه اسطوره کنگ فو و علاقه بیش از اندازه او به زنان+ عکس

آزمون-شناسایی-فرد-بی-پول-2

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد بی پول

اگر به این قسمت متن آزمون شناسایی فرد بی پول رسیدید، احتمالا پاسخ را پیدا کردید. احیانا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و زمان بیشتری نیاز دارید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم. دعوت می کنیم که با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

ممکن است برخی فرد سمت چپ تصویر آزمون شناسایی فرد بی پول را فرد بی پول تصویر بدانند. به این دلیل که تنها یک فنجای چای یا قهوه سفارش داده است. اما به واقع فرد سمت راست بی پول تصویر است. او چیزهایی برای خوردن سفارش داده است و الان که صورت حساتب رابرایش آوردند، بار دیگر قیمت ها را در منو می بیند. او متوجه شده است که پول کافی ندارد. به همین دلیل عرق کرده و نگران است.

اما اگر به تصویر سمت چپ نگاه کنید از طریق شاخه گل ها متوجه می شوید که این فرد منتظر کسی است. لذا اگر او فقط یک فنجان چای سفارش داده تا رسیدن فرد مورد نظر خود را مشغول کند. این کار به خاطر بی پولی نیست و وی منتظر است که فرد مورد نظر بیاید. احتمالا بعدا سفارش خود را خواهد داد.

حتمن بخوانید: داستان غلام زیرکی که یک شبه وزیر شد!

آزمون-شناسایی-فرد-بی-پول-1

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شکستن کد در 12 ثانیه؟ آیا شما یکی از نابغه هایی هستید که می تواند آن را حل کند؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون جالب: اگه آدم شناسی بگو کدوم مرد به درد زندگی می خوره؟

اینم ببین: چیستان تمرکز: کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسن چیه؟

جالبه: فقط افراد تیزبین در 5 ثانیه متوجه میشن که این کار زشت رو کی با عروس خانم کرده

خیلی جالبه: تست شخصیت شناسی: یک ظرف آجیل انتخاب کنید!

چقدر باهوش هستید؟ ضریب هوشی خود را با حل این معادله در حداکثر 5 ثانیه آزمایش کنید!

کدوم یکی یه آرایشگر ناشیه و قراره مشتری ها رو به فنا بده؟

داستان مرد تنبل و زن آهن پرست؛ وقتی پول زندگی زناشویی را نجات داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 16 =

دکمه بازگشت به بالا