;
سرگرمی

آناناس کجای این چالش بصری پنهان شده؟ شما دو ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری آناناس: فقط حدود 10 درصد از کاربران موفق شدند آن را در کوتاه ترین زمان حل کنند، بنابراین در بخش سرگرمی امروز از وب سایت گفتنی برای همه شرکت کنندگان آرزوی موفقیت می کنیم. بنابراین با دقت به تصویر نگاه کنید و آن آناناس پنهان را در این چالش بصری پیدا کنید.
آناناس در این چالش بصری کجاست؟ شما دو ثانیه فرصت دارید تا آن را در تصویر پیدا کنید.

با این معمای تصویری مهارت‌های اصلی و توانایی حل مشکلات را پیدا کنید. اگرچه هدف شما ساده است، اما این پازل را که در پلتفرم های مختلف ترند شده است دست کم نگیرید.

 

اگر می خواهید این تست را حل کنید احتیاط کنید. محدودیت زمان را در نظر بگیرید. شما 2 ثانیه فرصت دارید فقط همین!

 

این رو هم امتحان کن: معمای تصویری: 7 اشتباه موجود در عکس را پیدا کن!

تصویر معمای تصویری آناناس

معمای تصویری آناناس
راه حل معمای تصویری آناناس در پایین صفحه

این جالبه: 5 ثانیه فرصت داری سگی که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی!!!

.

.

.

.

.

.

.

همه چیز خوب است؟ وقتت کم بود؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملا طبیعی است، زیرا حل این چالش های بصری نیاز به زمان و صبر زیادی دارد. حال، اگر جزء گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که موفق به انجام این ویروس شده‌اند، نگران نباشید، در اینجا ما راه حل را به شما ارائه می‌دهیم.

معمای تصویری آناناس

آیا ویروس این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک روبرو را دنبال کنید: معماهای تصویری در گفتنی. 

یک چالش بصری چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

لینک های مرتبط:

خیلی عجیب: آزمون خطا: یه چیزی تو تصویر درست نیست! به نظرت اون خطا کجاست؟ 

آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

اشکال متفاوت را پیدا کن و قدرت دیدت رو محک بزن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =

دکمه بازگشت به بالا