;
تازه هاعلم و فناوری

 لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور با هوش مصنوعی از ترامپ تا مسی و رونالدو! 

لباس کردی: هوش مصنوعی این‌بار به درخواست کاربران لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور کرده است. نتایج را ببینید و شما قضاوت کنید!

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور جدیدترین تصاویر خلق شده از تکنولوژی هوش مصنوعی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. فناوری ذکر شده از زمان قدرت گرفتن تقریباً در همه چیز دست برده است، از صحبت کردن با کاربران بوسیله چت‌بات‌های هوشمند تا بکارگیری به‌عنوان منشی، گوینده، مدیرعامل شرکت و غیره همه از توانایی‌های هوش مصنوعی است.

اینم جالبه: تهران آینده: تصاویر پیشرفته از تهران در 100 سال بعد از دید هوش مصنوعی

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، قابلیت تصویرسازی است. از طریق این قابلیت می‌توان برای مدل‌های هوش مصنوعی تعریف کرد که مثلاً چهره افراد مشهور را در قالبی جدید و غیرقابل تصور قرار دهد. مانند تصاویر زیر که هوش مصنوعی، لباس کردی بر تن افراد مشهور ازجمله مسی، رونالدو و دیگران کرده است.

لباس کردی1

لباس کردی2

لباس کردی3

لباس کردی4

لباس کردی5

لباس کردی6

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، هوش مصنوعی قادراست تصاویر افراد مشهور را به‌نوعی ترسیم کند که خود این سلبریتی‌ها نیز باور کنند واقعاً عکسی است که خودشان گرفته‌اند. این برای اولین‌بار نیست که چنین تصاویری بوجود آمده است چرا که پیش‌تر نیز شاهد خلق تصاویری جالب از سلبریتی‌ها بوسیله این تکنولوژی پیشرفته بوده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا