;
سبک زندگیمهارت های زندگی

آزمون روانشناسی شکل ناف: نتیجه این آزمون را حتما بخوانید!

آزمون روانشناسی شکل ناف: با توجه به شکل ناف خود، دریابید که واقعاً شخصیت شما چیست؟ واقعا باور نکردنی است که قسمت خاصی از بدن می تواند جنبه های منحصر به فردی از شما را نشان دهد.

ناف شما چه شکلی است و به کدام گزینه شباهت دارد؟ برای دیدن نتایج آزمون روانشناسی شکل ناف به پایین صفحه بروید:

آزمون روانشناسی شکل ناف

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نتایج آزمون روانشناسی شکل ناف:

1. ناف بیرون زده

اگر شما یکی از این موارد را دارید، به این معنی است که شما شخصیت قوی دارید، شما سرسخت یا پشتکار هستید. به همین ترتیب، پس از اینکه عمیقاً در مورد کاری فکر کنید، نسبت به انجام آن پر تلاش هستید.

2. بزرگ و عمیق

این نوع افراد قلب بزرگی دارند. شما با توجه به تجربیات مختلف زندگی خود محتاط هستید و مشکلات خود را به عزیزان و همکاران خود بازگو نمی کنید.

3. کم عمق و کوچک

این نوع ناف ها از فردی صحبت می کنند که شخصیتش تیره است. شما می توانید رازها را حفظ کنید و جنبه منفی دیگران را درک کنید. به احتمال زیاد به کسی اعتماد ندارید، فقط به بستگان و آشنایان نزدیک خود اعتماد دارید. علاوه بر این، شما کمی شکاک هستید.

4. افتادن

به معنای سطح انرژی پایین است. اگرچه شما در صنایع دستی برتر نیستید، اما در فعالیت هایی که نیاز به هوش دارند مانند ماهی در آب حرکت می کنید. تنبلی شما را وادار می کند که به دنبال تکنیک های بهتری باشید تا کاری را به خوبی انجام دهید.

5. بیضی شکل

او فردی بیش فعال و بسیار حساس است. شما بی حوصله هستید و باید همیشه کارها را انجام دهید. به همین دلیل معمولا خیلی زود خسته می شوید و به دنبال فعالیت های دیگری می گردید. جنبه منفی شما این است که به راحتی ناراحت می شوید یا صدمه می بینید زیرا مسائل را خیلی جدی می گیرید.

6. ناف پهن

افرادی که دارای این نوع ناف هستند بیدار و آماده مقابله با هر موقعیتی هستند. برای کسانی که به آنها اعتماد دارید هر کاری انجام می دهید. یک نکته این است که شما با دیگران همان طور رفتار می کنید که آنها با شما رفتار می کنن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =

دکمه بازگشت به بالا