;
سبک زندگیمهارت های زندگی

بامزه ترین عکس دنیا که جهانی شد! ماجرایش را می دانید؟

بامزه ترین عکس دنیا: خلاقیت به عنوان یک نیاز عالیه بشری در تمام ابعاد زندگی او مطرح است و عبارت است از تحولات دامنه دار و جهشی در فکر و اندیشه انسان.

در این مطلب شما خوبان را به دیدن 3 عکس خنده دار از خلاقیت ها و ابتکارات خلاقانه مردم در شبکه های اجتماعی دعوت میکنیم.

این 3 عکس جزو خلاقانه ترین عکس ها دست به دست در فضای مجازی چرخیده اند. به نظرتان جالب است؟

بامزه ترین عکس دنیا:

عکس اول: یک مرد صورتش را رو به آسمان برده و از نمای پایین از ریش خود عکس گرفته. این تصویر باعث خنده مردم شد چون چندین ثانیه طول کشید تا متوجه آن شوند!

بامزه ترین عکس دنیا عکس1

بامزه ترین عکس دنیا:

عکس دوم: یک دختر گوشواره هایی شبیه به لوستر درست کرده است. مردم پس از دیدن این عکس در به در دنبال خریدن چنین گوشواره هایی بودند. اما هنوز کسی در بازار آن ها را پیدا نکرده. شما چطور؟ آیا چنین گوشواره ای دیده اید؟

بامزه ترین عکس دنیا عکس2

بامزه ترین عکس دنیا:

و در نهایت عکس سوم: این عکس عجیب که در میان مردم دست به دست می شود باعث خنده و تعجب همگان شده. چرا این پسر چنین لباسی برای فارغ التحصیلی اش پوشیده؟! ماجرا این است:

یک دانشجوی دامپزشکی تصمیم گرفت برای مراسم فارغ التحصیلی اش لباس خلاقانه بپوشد. او با این کار به شدت سوژه شده. بعضی ها او را مسخره کردند و گفتند کمال همنشینی با حیوانات در او اثر کرده! با این حال بسیاری از دانشجویان با حسرت گفتند کاش ما هم می توانستیم چنین خاطرات بامزه ای ثبت کنیم.

بامزه ترین عکس دنیا عکس3

اگر دانشجو هستید بگویید چه ایده های خلاقانه ای برای فارغ التحصیلی به ذهنتان می رسد؟! آیا شما هم مثل این دانشجو می توانید بامزه عکس بگیرید؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. این کارها از نظر مردم خاورمیانه خنده دار است که به بلوغ فکری نرسیده اند. اگر خلاقانه است چرا مردم مسخره می کنند ؟

    1. دنیا پره از باکتریای منزجر کننده مانند شما که طرف اروپاییایی و دوناتت تو دستت و از دور نشستی و فقط حرف میزنی فقط تلاشی برای آگاهی مردم نمیکنی ، فکر کنم مردم دیگه شناخته باشن آدمایی مانند شمارو .

  2. شاید برای بقیه مردم دینا جالب باشه برای ما که اینجا با کلی گرفتاری هستیم نه
    این بنده خدا می‌گفت
    موقع اسباب کشی
    بشینی پای مهتاب که چی

  3. فقط مردم غرب به بلوغ فکری رسیدند تا بلوغ رو چه معنی کنی غربی های که ثروت شون را ازره برده دهری وچپاول بقیه کشور ها پایه گذاری کردند مردم ما زمانی به بلوغ رسید ند و همه چیز داشتند که اونا بالای بام هاشون می رفتن دستشویی
    یکم تاریخ مطالعه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =

دکمه بازگشت به بالا