;
سبک زندگیمهارت های زندگی

7 ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن بدون روشن کردن کولر: ورود باباها ممنوع!

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: تابستان یک فصل دوست داشتنی است: تعطیلات، ساحل و هوای آفتابی. با این حال، برای لذت بردن از تمام هدایایی که تابستان به ما می دهد، باید بهایی بپردازیم – و آن گرما است.

این می تواند آنقدر غیرقابل تحمل باشد که به نظر برسد از آفتاب سوزان و هوای خفه کننده حتی در شب هیچ راه فراری وجود ندارد! خوشبختانه، ما انسان هستیم و می توانیم تقریباً با هر چیزی سازگار شویم.

در این مقاله 7 تا از ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن را به شما معرفی می کنیم که به امتحانشان می ارزد؛ مخصوصا وقتی حسابی کلافه شده اید!

1. آلوئه ورا را در اتاق خواب خود قرار دهید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: این گیاه برای خنک کردن اتاق شما عالی است. برگ های آن دارای محتوای آب بالایی هستند، به این معنی که رطوبت را از طریق تعرق به هوا تبخیر می کند. علاوه بر این، آلوئه ورا عاشق قرار گرفتن در زیر نور خورشید است (به شرطی که به طور منظم آن را آبیاری کنید)، بنابراین یک برد است!

2. از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: لامپ های معمولی به راحتی می توانند یک اتاق کوچک را گرم کنند . اگرچه لامپ های رشته ای به تنهایی نمی توانند خانه شما را گرم کنند، این واقعیت که آنها 90 تا 98 درصد انرژی را به عنوان گرما ساطع می کنند ممکن است به یک محیط خفه کننده اضافه کند. به نوبه خود، لامپ های کم مصرف یا ال ای دی ها هیچ گرمایی تولید نمی کنند .

3. با یک پتوی خیس بخوابید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: شب‌های گرم تابستان ممکن است زمانی که باید سریع بخوابید چندان سرگرم کننده نباشد. به غیر از دوش آب سرد قبل از خواب، می توانید با یک پتوی خیس یا ملحفه های مرطوب نیز بخوابید. لازم نیست آنها را کاملا خیس کنید ، فقط کمی آب این کار را انجام می دهد.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن عکس1

4. جوراب ها و ملحفه های خود را در فریزر قرار دهید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: جوراب ها و ملحفه های خود را حداقل به مدت 10 دقیقه در فریزر خود قرار دهید. می توانید آن را صبح زود یا قبل از خواب انجام دهید. ابتدا آنها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید تا هنگام بیرون آوردن خیس نشوند. روی ملحفه های سرد و جوراب های خنک به راحتی به خواب می روید.

5. یک ملحفه خیس را روی پنجره آویزان کنید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: پنجره را باز کنید، یک ملحفه خیس روی آن آویزان کنید و از نسیم خنک لذت ببرید. همچنین می توانید پرده های خود را با آب سرد اسپری کنید. نتیجه یکسان خواهد بود. به عنوان آخرین راه حل، یک حوله یا ملحفه مرطوب روی پنکه خود قرار دهید .

6. با یک لگن آب سرد در نزدیک تان بخوابید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: ممکن است مدت کوتاهی پس از دوش گرفتن همچنان احساس گرما کنید، یا ممکن است ملحفه‌هایتان به سرعت دوباره گرم شوند. به عنوان راه حل، یک لگن را با آب سرد پر کنید و آن را نزدیک تخت خود قرار دهید. زمانی که شروع به عرق کردن کردید، پا یا کف دست خود را در آب سرد فرو کنید. شما همچنین می توانید یک پارچه شستشو را فریز کنید ، این کار دمای بدن شما را به سرعت پایین می آورد .

7. روی زمین بخوابید.

ترفندهای جالب و آسان برای خنک شدن: هرچه پایین تر باشید، دما سردتر است. گرما از کف بالا می رود و به سمت بالا حرکت می کند. یک سطح سرد بزرگ باعث می شود شما به سرعت گرمای بدن را از دست بدهید و استراحت شبانه بهتری را در شب های گرم فراهم می کند.

هوای امروز شهر شما چگونه است؟ چه ترفندهایی را می شناسید که به شما کمک می کند از گرما جان سالم به در ببرید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا