;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

تشخیص مردان خیانتکار از روی چهره: مردان با این ویژگی های ظاهری بیش تر احتمال دارد خیانت کنند

تشخیص مردان خیانتکار از روی چهره: بر اساس مطالعه جدیدی که در The Royal Society Open Science منتشر شده است، مردانی که به شریک زندگی خود خیانت کرده اند، کلمه “خیانت” در خط مقدم نوشته شده است. کارشناسان می گویند که شرکت کنندگان در این مطالعه تنها با نگاه کردن به چهره توانستند بفهمند که چه کسانی خیانت کرده اند.

از شرکت‌کنندگان دگرجنس‌گرا خواسته شد تا طیفی از عکس‌های زنان و مردان را بررسی کنند و آنها را از 1 تا 10 با توجه به احتمال خیانت‌کننده بودن ارزیابی کنند.

نتایج نشان داد که مردان با چهره‌های «مردانه» عموماً بیشتر به عنوان خائن در رابطه با دیگران تلقی می‌شوند. در واقع، از داده های اولیه، معلوم شد که در واقع بیشتر کسانی که خیانت کرده بودند، ویژگی های مردانه تری داشتند.

تشخیص مردان خیانتکار از روی چهره

این ویژگی ها عبارتند از: ابروهای پرپشت، خط فک برجسته و جاه طلبی و پول پرستی زیاد

تشخیص مردان خیانتکار از روی چهره 1

آخرین مطالعه: مردانی که این ویژگی ها را دارند بیشتر احتمال دارد خیانت کنند . تیم تحقیقاتی همچنین اظهار داشت که تحقیقات دقیق تری باید با استفاده از موارد بیشتر انجام شود. کریستن نوئلز، روانشناس در دانشگاه مارگارت کوئینز در ادینبورگ، تاکید کرد که این مطالعات مهم هستند، اما عوامل دیگری نیز بر تعریف فرد به عنوان خیانتکار یا غیرقانونی تأثیر می‌گذارند.

او به گاردین گفت: «ما باید آگاه باشیم که این رفتارها پیچیده هستند. افراد تحت تاثیر ویژگی های اجتماعی، فرهنگی، شخصیتی، ژنتیک و تجربیات زندگی هستند.

این مطالب هم جالب هستند:

شناخت خانوم ها از روی مدل مو: بدون اینکه حرفی بزند او را بشناسید

آیا دیسک کمر را می شود جا انداخت؟ بیماران دیسک کمر بخوانند

بهترین نوشیدنی ها برای آب بدن شما این ها هستند

(عکس) آیا تنها آخوند مورد علاقه شاه شیطان پرست بود؟!

(عکس) اولین جوراب ها در تاریخ ایران چه شکلی بودند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا