;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های خانوادگی زهیر یاری بازیگر بنیامین در سریال یوسف پیامبر

زهیر یاری، بازیگر، سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان نیز می‌باشد و متولد ۲۵ فروردین سال ۱۳۵۹ است. در رشته علوم سیاسی تحصیل نموده و حسین یاری از هنرمندان معروف ایرانی عموی وی است.

فیلم هایی که زهیر یاری در آنها ایفای نقش نموده می‌توان به مردان آنجلس، مریم مقدس، در چشم باد، سال های مشروطه و یوسف‌پیامبر نیز اشاره کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی زهیر یاری بازیگر بنیامین در سریال یوسف پیامبر و تصاویر خانوادگی اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطالب هم جالبه: ملکه های سریال دونگی با تیپ های مدرن بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی زهیر یاری و میزان تحصیلات

زهیر-یاری-سینما

وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. او یک برادر کوچکتراز خودش به اسم شعیب نیز دارد. زهیر یاری چندی در عرصه اجرا هم فعال بوده است، اما او می گوید: دیگر علاقه‌ای به کار در این زمینه را ندارم و این زمینه برایم جذابیتی ندارد.

زهیر یاری بیان می‌کند: مجموعه سالهای مشروطه که نام دیگری آن به اسم «صدراعظم» است در اسفندماه سال گذشته از شبکه اول سیما روی آنتن رفت. تصادفی آقای صباغ زاده موقع مجموعه «صدر اعظم» درباره زهیر پرس و جو کرده و به وی معرفی شده بود.

در ادامه می‌گوید: سال گذشته تئاتری را با همکاری افشین هاشمی شروع کردم به نام «عشق من حامد بهداد» یک تئاتر دو نفری با یک داستان ساده.

خندیدن مردم از سیمرغ بلورین هم با ارزش تر است

در طول آن ساعت که ما بازی می کردیم مخاطبین یک نفس می خندیدند و همین شادی مردم خستگی چندین ساله را از تن من بیرون آورد. او می‌گوید :که وقتی به خنده مردم فکر می کنم حالم خوب می‌شود.

خوشحالی مردم از هر چیزی برایم مهم‌تر می‌باشد، حتی از سیمرغ گرفتن و جدی برایم فرقی نمی‌کند که در کدام ژانر بازی کنم.
هر روز بازیگری یک تجربه است.

این هم جالبه: شهرام لاسمی قلقلی برنامه کودک در 59 سالگی کنار همسر باکلاسش+ بیوگرافی

زهیر یاری و آموزش صبر

بازیگری به ما یاد می دهد که صبور باشیم، حسود نباشیم، به خاطر اینکه هم جا برایمان وجود دارد، وهم زمان! به خاطر اینکه وقتی حسود باشیم، به همان اندازه هم کینه می‌آید و پس از کینه نسبت به دیگران بدگمان می‌شویم.
بازیگری به من یاد داد که آرامش داشته باشم.

آرامش داشتن مساوی با درست کار کردن!

به خاطر اینکه پیش از این با خودم خیلی کلنجار می رفتم و دورو برم خیلی شلوغ بود، ولی اکنون با آرامش، صبوری، بی حسادت و کینه کارم را انجام می‌دهم و لذت میبرم.

بهترین هدیه زهیر یاری

او می‌گوید: بهترین هدیه برای من در این ۳۴ سال این بود که دارم یاد میگیرم برای خودم بدی ها و تلخی ها را هضم کنم، به خاطر اینکه همان جور که در زندگی چیزی به دست می‌آوریم همان جور هم از دست می دهیم.

شاید از نظر این زمان فاصله نداشته باشد، اما این اتفاق مطمئنا می‌افتد. روزگار همین است دیگر! به خاطر همین است که وقتی چیزی به دست می‌آورم زیاد هیجان زده نمی شوم تا وقتی که از دستش دادم غصه نخورم.

اما از آنجایی که متاسفانه تا قدری تنبل هستم، خیلی علاقه به زبان انگلیسی دارم و دوست دارم یک قرصی پیدا کنم تا زبان انگلیسی را هم مثل زبان مادری حرف بزنم. نمیدانم چرا برای من غیر قابل دسترس شده.

علاقه به ژانر طنز

او می گوید: من این شانس را داشتم که پشت سر هم در دو مجموعه طنزآمیز بازی کنم. وقتی که یک بازیگر، خوب نقشش را ایفا کند، بقیه هم پیشنهاد هایشان را در این راستا می دهند.

با خودم قول دادم که یکی در میان نقش جدی و طنز بازی می کنم، من بیشتر دل بستگی به کارهای طنز دارم ، به خاطر اینکه شوخ‌طبع هستم، در جمع خانوادگی و یا دوستان از اینکه افراد را با حرف های بامزه به خنده وامی دارم، انرژی میگیرم.

این هم جالبه: محمود بصیری منوچهر سریال بدون شرح بعد 22 سال + عکس

عکس های خانوادگی زهیر یاری

عکس خانوادگی زهیر یاری زهیر یاری2

زهیر یاری 4

 

این مطالب هم جالبن:

فرزانه کابلی مادر علی کوچولو بعد از 25 سال و رقاصه شدن در آمریکا + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =

دکمه بازگشت به بالا