;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان؟ مسئله این است!

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان: گروهی از روانشناسان در کالج محلی منهتن که از ذهن خود خسته شده بودند، تصمیم گرفتند آزمایش کنند که آیا مردان و زنان شیفتگی را به یک شکل تجربه می کنند یا اینکه یکی از دو جنس کمی سریعتر عاشق می شود.

به نظر می رسد در این مسابقه غیر ضروری یک برنده وجود دارد، و این… خوب، برای فهمیدن این موضوع به خواندن در مجله گفتنی ادامه دهید!

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان؟

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان: این متخصصان چهار معیار را شناسایی کرده اند که بر نحوه درک مردان و زنان از عشق تأثیر می گذارد. با وجود این افسانه در مورد زنان که جنس ضعیف تر هستند، معلوم شد که مردان خیلی سریعتر عاشق می شوند.

این به دلیل این واقعیت است که از نظر ژنتیکی در سطح کاملاً ناخودآگاه، زنان برای محافظت از خود و فرزندان خود سخت کدگذاری شده اند، به این معنی که به طور کلی، خانم ها زمان بیشتری را صرف جستجوی کالاها می کنند و در خرید با دقت عجله نمی کنند.

مردان تمایل دارند که توسط مجموعه کوچک‌تری از نیازهای ژنتیکی هدایت شوند، بنابراین راحت‌تر عاشق می‌شوند.

همچنین مشخص شد که در بیشتر موارد، مردان به اندازه کافی ناامید هستند که ابتدا احساسات خود را اعلام کنند. روانشناسان همچنین خاطرنشان می کنند که با وجود اینکه خانم ها کمتر احتمال دارد که ابتدا “دوستت دارم” را وقتی که در نهایت آن را می گویند، بگویند، اما نمی توان آنها را ساکت کرد.

این تا حدی به این دلیل است که این کلمات مقدس برای زنان بسیار مهم‌تر است و آنها روزها، هفته‌ها یا حتی سال‌ها را صرف تفکر می‌کنند که بهترین لحظه برای گفتن آنها با صدای بلند چه زمانی است. این تاخیر بسیاری از روابط را خراب کرده است، پس خانم ها فقط بگویید، باشه؟

نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مردان خیلی راحت‌تر توسط علایق عشقی بالقوه‌شان مجذوب می‌شوند و بیشتر به آنها علاقه پیدا می‌کنند.

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان عکس1

زنان زودتر عاشق می شوند یا مردان: در دانشگاه فناوری تگزاس، محققان کشف کردند که وقتی زنان عاشق می شوند، تمام تلاش خود را می کنند تا این رابطه را حفظ کنند، در حالی که ظاهراً مردان صرفاً به دنبال مکانی برای اقامت در شب هستند. به گفته این محققان، مردان می توانند بیشتر عاشق شوند، فقط به این دلیل که به پیرامون مسائل اهمیت نمی دهند.

در نهایت روانشناسان عزیزمان به این نتیجه رسیدند که خانم ها کمتر از آقایان به ظاهر همسرشان اهمیت می دهند. برای خانم‌ها، ویژگی‌های شخصیتی و اعمال شریک زندگی مهم‌تر از خط چشمی است که او استفاده می‌کند.

آنها مردی دلسوز، قوی، سخاوتمند و توجه را که آماده حمایت است را به یک اسباب بازی پسر بچه گاومیش ترجیح می دهند. حداقل این چیزی است که تحقیقات می گوید، اما با این حال شواهد کافی نیستند و نمی توان این نسخه را به همگی تعمیم داد.

آیا شما هم فکر می کنید مردان زودتر از زنان عاشق می شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا