;
سبک زندگیمهارت های زندگی

چرا وقتی به مردها توجه می کنید از شما دور می شوند؟

سرد شدن مردان: اگر در رابطه ای هستید که سیگنال های ضد و نقیضی دریافت می کنید، حتما می تواند مسئله آزاردهنده ای باشد. بعضی از پسرها تمایل دارند فاصله خود را با شما حفظ کنند. آن ها در عین حال که علاقه خود را به صورت غیر مستقیم ابراز می کنند اما وقتی شما گامی برمی دارید، عقب می کشند و حتی خود را بی میل نشان می دهند. چرا آن ها در حال عقب نشینی و سرد شدن هستند و آیا راه حلی برایش وجود دارد؟

در این بخش از سبک زندگی، ما به راه حل های صحیح برخورد با این نوع مردان خواهیم پرداخت تا از برزخ تعلیقی که در آن گرفتار شده اید رهایی یابید. با مجله گفتنی همراه باشید.

علت بی توجهی پسر به دختر

در اینجا ما آن سیگنال‌های ترکیبی را رمزگشایی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم بفهمید چه زمانی باید جهش کنید و چه زمانی باید رها کنید.

1. او به دنبال جلب توجه است

سرد شدن مردان: این مرد در حال پرتاب سیگنال های مختلف به سمت شماست و همه این درام ها ممکن است فقط به این دلیل باشد که او توجه می خواهد. او می‌تواند از آن نوع پسرهایی باشد که خیلی توجه زنان را به خود جلب می کند.

بنابراین گرم و سرد بودن او باز هم نشانه مثبتی نیست و می تواند بیانگر این باشد که اگر چه او ممکن است شما کراش و مورد علاقه او باشید اما به دنبال رابطه ای جدی نباشد و صرفا برایش جذاب هستید.

قبل از پیش داوری کامل موارد دیگر را هم مطالعه کنید و ببینید چقدر با شرایطتان همخوانی دارد و چقدر باید به آن رابطه جدی فکر کنید یا کنار بگذارید.

از دست نده :فال امروزت رو حتما ببین؛ نذار اتفاقات غافلگیرت کنن!

2. او در حال نگه داشتن فرد دیگری است

سرد شدن مردان: بیایید صادق باشیم، اگر او احساسات شما را به هم می زند، می تواند به این دلیل باشد که او سعی می کند شما را به عنوان پشتیبان نگه دارد. شاید او در حالی که منتظر عشق سابق خود است وقت می کشد یا ممکن است همزمان با دختران دیگری قرار بگذارد، اما در هر صورت، برای شما خوب نیست که منتظر بمانید تا بفهمید.

3. او دراماتیک است

سرد شدن مردان: برخی افراد واقعاً پر از درام و کمی بیش از حد پیچیده هستند. شخصیت او می تواند پیچیده باشد. او همچنین ممکن است سعی کند شما را از مسیر خود دور کند. مهم نیست قضیه اینجاست، اگر به طور جدی به دنبال عشق هستید، برای شما درست و منصفانه نیست.

4. او به جای شیرجه زدن در عشق، دمای آن را می آزماید!

سرد شدن مردان: اگر سعی می‌کنید حرفتان را باز کنید، اما او دقیقاً برعکس عمل می‌کند، ممکن است این باشد که او فقط آب‌ها را آزمایش می‌کند. اما، از سوی دیگر، سیگنال های ترکیبی از یک پسر نیز می تواند از خجالتی بودن باشد. او ممکن است از جهش وحشت داشته باشد بنابراین او فقط حول احساسات واقعی خود می رقصد. با این حال این را به یاد داشته باشید، مردان واقعی در عشق شیرجه می زنند.

شاید بپسندید: کاربرد مو از قدیم تا امروز: چرا سلبریتی ها موهای خود را می فروشند؟

5. برای او خیلی زود است

سرد شدن مردان: شما نمی توانید کاملاً بفهمید که چرا او دیوانه وار ابراز علاقه می کند و سپس عقب نشینی می کند. این می تواند فقط به این دلیل باشد که او در حال حاضر واقعاً به دنبال یک رابطه جدی نیست. در حالی که او شما را دوست دارد، آماده تعهد کامل نیست، اما خودخواهانه، او همچنین نمی خواهد شما را رها کند. اگر به دنبال یک رابطه پایدار هستید، این برای شما منصفانه نیست.

6. او به دنبال رابطه جنسی است

سرد شدن مردان: پسرها ممکن است سیگنال های گیج کننده ای ارسال کنند زیرا واقعاً نمی خواهند یک رابطه کامل داشته باشند. آنها فقط همه سرگرمی های رابطه را می خواهند و نه تمام ابعاد آن را. اگر اینطور باشد، واضح است که او به دنبال یک ارتباط عاطفی نیست. او احتمالاً فقط محدودیت‌های شما را آزمایش می‌کند تا ببیند تا کجا با او پیش خواهید رفت. گرفتار آن نشوید؛ هیچ آینده ای وجود ندارد.

باید ببینید: ۵ ویژگی زوج های خوشبخت؛ آیا شما هستید؟

7. او فقط یک پسر خوب است

سرد شدن مردان: ممکن است فکر کنید که او با شما رفتار خاصی دارد و خیلی خوب است، اما این می تواند یک چیز عادی برای او باشد، زیرا او یک مرد خوب است و با همه اطرافیان با مهربانی رفتار می کند. فقط به این دلیل که او در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار می کند به این معنی نیست که به شما علاقه عاشقانه دارد. مردانی هستند که با بسیاری از مردم مودب هستند. بنابراین باید مطمئن شوید که درست قبل از اینکه عاشق شوید، حالات را می‌خوانید.

8.او یک تصویر مرد باحال می خواهد

سرد شدن مردان: این افراد وقتی دوستانشان در اطراف یا در جمع هستند بی‌علاقه به شما رفتار می‌کنند. ناگهان، وقتی تنها هستید، علاقه و توجه او شما را فرا گرفته است. اجازه ندهید شما را گیج کند؛ او فقط به اندازه کافی به احساسات خود اطمینان ندارد که تردید را کنار بگذارد.

9. او ممکن است فقط گیج شود

سرد شدن مردان: سیگنال های مختلط او می تواند به این معنی باشد که او با احساسات خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است نداند دقیقاً چه می خواهد. اگر اینطور است و شما واقعاً به او علاقه دارید، از طرف خود تلاش کنید تا او را کمی به جلو هل دهید.

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهاد می شود: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

حتما بخوانید: رازهای موفقیت لیونل مسی؛ درس هایی که باید از مسی آموخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا