;
آشپزیسبک زندگی

غذای عجله ای: با نون لواش پیتزا فوری درست کن+ ویدئوی آموزشی

غذای عجله ای: طرز تهیه غذای ساده و سریع برای ناهار و شام با فیلم دستور پخت غذای خوشمزه عجله ای با تخم مرغ و نان لواش به سبک پیتزا را در سبک زندگی امروز یاد بگیرید.

طرز تهیه غذای عجله ای، ساده و سریع:

درست کردن یک غذای سریع و خوشمزه یکی از دغدغه های همه آدماست که در وقت کمی بتوانند یک غذای لذیذ درست کنند که هم تکراری نباشد و هم ذائقه اش کور نشود. اگر دنبال یک ایده ناب هستی این آموزش مختص شماست، یک غذای خوشمزه فوری برای ناهار و شام و عصرونه که نباید از دست بدید.

شاید بپسندید: باجناق مهران غفوریان مداح از آب دراومد؛ رابطه شون چجوریه؟

فوت و فن غذای عجله ای و خوشمزه

مواد لازم

● نان لواش: دو تیکه

● تخم مرغ: 3 عدد

● نمک و ادویه: به میزان لازم

● سوسیس: دو عدد

● جعفری خرد شده: یک قاشق غذاخوری

● فلفل دلمه خردشده: یک قاشق غذاخوری

● پنیر پیتزا: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه غذای عجله ای:

(1) نان لواش را به اندازه گردی کف تابه برش بدید، سپس توی تابه کمی روغن بریزید و نان رو داخلش بگذارید.

(2) حالا روی نان 3 عدد «تخم مرغ» بشکنید و به اندازه یک قاشق غذاخوری «فلفل دلمه ای خرد شده»، یک قاشق غذاخوری «جعفری خرد شده» و ادویه و نمک هم ریخته و به کمک قاشق هم بزنید.

غذای عجله ای1

(3) در این مرحله دو عدد «سوسیس» رو که از قبل سرخ کردیم را روش می چینیم و 3 قاشق غذاخوری «پنیر پیتزا» می زنیم و لایه دوم نان لواش را گذاشته و در تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم با حرارت ملایم یک طرفش کاملا طلایی شود سپس برش گردونه و طرف دیگرش هم طلایی شود

غذای عجله ای2

● به همین راحتی و آسانی این غذای خوشمزه آماده میل کردن می باشد، دقت کنید که می توانید بجای سوسیس ازمرغ پخته ریش شده یا گوشت چرخ شده هم استفاده کنید.

فیلم طرز تهیه غذای عجله ای:

اگر دوست داشتید این غذای تابه ای خفن را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم طبق ویدئوی بالا، مرحله به مرحله پیش بروید تا نتیجه مطابق دستور در بیاد. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا