;
سبک زندگیمهارت های زندگی

مدل خواب پولدارها: موفق ترین آدمهای دنیا چه شکلی می خوابند؟+ عکس

مدل خواب پولدارها: خواب برای مغز ضروری است و میان خواب و سلامت روان، یادگیری، عملکرد مغز و… طبق تحقیقات ارتباط زیادی وجود دارد و کسی را در دنیا پیدا نمی کنید که انسان موفقی باشد و ساعت خواب نامنظمی داشته باشد!

مدل خواب پولدارها

افراد موفق که در این بخش از سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی معرفی می کنیم، با نظم در ساعت خواب، برنامه زندگی‌شان و… توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند و افراد باهوش و موفقی در سطح دنیا شوند. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عیب و ایراد های خوب: 7 عیب که شما رو دوست داشتنی تر می کنند!

تیم کوک

تیم-کوک

مدل خواب پولدارها: تیموثی دونالد کوک معروف به تیم کوک مدیر عامل اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت اپل (رئیس شرکت اپل) ا تقریباً روزی 7 ساعت می‌خوابد، سبک زندگی سالمی دارد و به خواب شبانه اهمیت زیادی می‌دهد، ساعت خواب مدیرعامل اپل 9:30 شب تا 4:30 صبح می‌باشد و روز کاری خود را با خواندن و پاسخ دادن به 700 تا 800 ایمیل دریافتی آغاز می‌کند.

سر ریچارد برانسون

سر-ریچارد-برانسون

سر ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایه گذار بزرگ و موفق بریتانیایی که بنیان گذار گروه شرکت های ویرجین نیز می باشد، تقریباً 5 یا 6 ساعت می‌خوابد،او هر شب 12 شب به خواب رفته و صبح ساعت 5 یا 6 از خواب بیدار می شود.

بیل گیتس

مدل خواب پولدارها1

مدل خواب پولدارها: ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس (Bill Gates) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت یکی از افراد سحر خیز و منظم جهان است که راس ساعت 12 شب می‌خوابد و ساعت 7 صبح هم از خواب بیدار می‌شود، او هر روز 7 ساعت می خوابد و حتی وقتی که در خواب به سر می‌برد باز هم به حساب بانکی‌اش افزوده می‌شود و پول در می‌آورد.

ایندارنویی

آیندار-نویی

آیندارنویی از مدیرعامل سابق شرکت پپسی که به مدت دوازده سال، یکی از تحسین‌شده‌ترین مدیران عامل در دنیا بود و توانست تعریفی جدید از رهبر فوق‌العاده ارائه کند، خواب شبانه خود را طوری تنظیم می‌کنند که قبل از طلوع آفتاب بیدار شود، او در شبانه روز تنها 5 ساعت استراحت کرده و 11 شب تا 4 صبح را به خواب اختصاص می‌دهد.

آریانا هافینگتن

آریانا-هافینگتن

مدل خواب پولدارها: آریانا هافینگتن ستاسیناپولوس نویسنده، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی-یونانی‌تبار که نویسنده و سردبیر نشریه هافینگتن پست است، شب‌ها خیلی دیر نمی‌خوابد، او از 10 شب تا 5 صبح معمولاً خواب است و 7 ساعت را به خواب شبانه روزی اختصاص می‌دهد.

ایلان ماسک

ایلان-ماسک

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت معروف تسلا (Tesla) و همچنین اسپیس ایکس (SpaceX) ساعات بسیار زیادی را صرف کار کردن می‌کند و ر طول 24 ساعت شبانه‌روزی تنها 6 ساعت می‌خوابد. یعنی او ساعت 1 شب می‌خوابد و 7 صبح هم بیدار می‌شود و به کارهای بسیار مهمش می‌پردازد.

جک دورسی

جک-دورسی

مدل خواب پولدارها: جک دورسی مدیرعامل شرکت توییتر (Twitter) یکی از مشهورترین، موفق‌ترین و ثروتمندترین افراد جهان است، بدون استثنا هر شب ساعت 10:30 شب می‌خوابد و هر روز ساعت 5:30 صبح وقتی که همه در خواب شیرین به سر می‌برند بیدار می‌شود و رویاهای بزرگ زندگی‌اش را می‌سازد.

جف بزوس

جف-بزوس

مدل خواب پولدارها: جف بزوس مدیر عامل یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های فروشگاه اینترنتی جهان یعنی همان آمازون (Amazon) فردی سحر خیز و بسیار منظم است، شب‌ها زود خوابیده و صبح قبل از طلوع آفتاب بیدار است، او تقریباً 7 ساعت می‌خوابد و از 10 شب تا 5 صبح را خواب است. او فردی خستگی ناپذیر و با روحیه بسیار قوی بوده که تمام زندگی‌اش را وقف رویاهای بزرگش کرده است.

تیم آرمسترانگ

مدل خواب پولدارها: تیم آرمسترانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شرکت ای‌او‌ال (AOL) و مدیرعامل شرکت فلوکد (Flowcode) تنها 6 ساعت در شبانه روز خواب است و 11 شب تا 5 صبح در رختخواب حضور دارد.

مریسا مایر

مریسا-مایر

مریسا مایر مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو هر روز کمتر از 6 ساعت می‌خوابد، او 12 شب تا 4 یا 6 صبح را در خواب شبانه روزی می‌گذراند.

لنا موریسی

مدل خواب پولدارها: لنا موریسی، مدیرعامل نیوتن اینوستمنت منیجر، یک شرکت تابع بانک نیویورک ملون، هر روز 11 شب تا 5 صبح را خواب است، او تقریباً 6 ساعت از زمان خود را در خواب می‌گذاراند.

جمع بندی

میزان نیاز به خواب در اشخاص مختلف متفاوت است، بعضی ها با 4 ساعت خواب نیازشان برطرف می شوند، اما بعضی ها هم باید تا 8 ساعت بخوابند. کمبود و بی توجهی به زمان خواب می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد.

داشتن عادات غذایی صحیح و توجه به زمان خوابیدن و استراحت برای حفظ سلامت بدن مهم است تا بتواند مواد مغذی را جذب و مواد زائد را دفع کند. دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند و به جز عدم یادگیری و عمکرد کند ذهنی دچار بیماری های جسمی مختلف شوید.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا