;
سبک زندگیمهارت های زندگی

مشاغل بد در آینده:خبر هولناک برای کارگران ساختمانی و کارخانه

مشاغل بد در آینده: بر کسی پوشیده نیست که هوش مصنوعی با جهش در حال پیشرفت است و انتظار می‌رود تا 20 سال آینده جایگزین بیش از نیمی از مشاغل مرتبط با کامپیوتر شود.

اگر می خواهید جلوتر از منحنی ها بمانید، مهم است در مورد مشاغلی بدانید که به زودی ماشین های هوشمند جایگزین انسان ها خواهند شد!

مهم ترین مشاغلی که ماشین های هوش مصنوعی را جایگزین انسان خواهد کرد

1. مشاغل بد در آینده: معاون حقوقی

یکی از توابع مهم در لیست. انتظار می رود با انتظار رشد عظیم در کار حقوقی، نیاز به دستیاران حقوقی تا سال 2028 از بین برود. نقش اصلی وکیل دادگستری نظارت بر اسناد دادگاه و مشاوره به مراجعان در مورد حقوق و تعهداتشان است.

حقوقدانان همچنین ممکن است مصاحبه و تحقیق درباره شاهدان احتمالی، اعضای خانواده شاهدان و سوابق پزشکی را به منظور آماده کردن پرونده برای محاکمه انجام دهند. علاوه بر کمک به وکلا، حقوقدانان می توانند در حل و فصل اختلافات روزمره با مشتریان از جمله تعیین قرار ملاقات و موارد دیگر مشارکت داشته باشند.

شاید بپسندید: گیاهی که می‌تواند عرق زیر بغل را از بین ببرد+ نحوه استفاده

2.مشاغل بد در آینده: وکیل

مانند وکلا، وکلا نیز در 20 سال آینده منقرض خواهند شد با این انتظار که تا آن زمان بیش از 50 درصد از وظایف آنها خودکار شود. نقش اصلی وکلای دادگستری اجرای قوانین، ارائه مشاوره حقوقی به موکلان و نمایندگی از منافع آنها در دادرسی است.

3.مشاغل بد در آینده: مدیر منابع انسانی

انتظار می رود که نقش مدیران منابع انسانی کاهش یابد زیرا هوش مصنوعی و ماشین در مدیریت منابع انسانی در آینده بهتر عمل می کنند. مدیران منابع انسانی با کارمندان مصاحبه می کنند و اطلاعات را ثبت می کنند تا نمایه ای از نیروی کار آنها تشکیل دهند. وظیفه اصلی آنها تبدیل نیروی انسانی به نیروی کار کارآمد است.

4.مشاغل بد در آینده: افسر خدمات مشتری

همچنین انتظار می رود به دلیل محبوبیت روزافزون خرید آنلاین و سایر خدمات، به زودی هوش مصنوعی جایگزین نمایندگان خدمات مشتری شود. علاوه بر این، ظهور هوش مصنوعی رقابتی را در بین خدمات CSR ایجاد می‌کند که منجر به کاهش هزینه‌ها برای شرکت‌هایی با مهارت‌های خدمات بهتر به مشتریان می‌شود زیرا شرکت‌ها می‌توانند با آنها شریک شوند.

5.مشاغل بد در آینده: بازاریاب اینترنتی

بازاریابان تلفنی جزو کم مهارت ترین مشاغل در جهان هستند. بر اساس گزارش شاخص رضایت مشتری آمریکا، بازاریابان تلفنی دارای نرخ رضایت مشتری تنها 63 درصد هستند.

به دلیل بدنامی که دارد، انتظار می رود مشاغل بازاریابی تلفنی در کمتر از 15 سال تا 40 درصد کاهش یابد. اگرچه برخی از افراد ممکن است فکر کنند که بازاریابان تلفنی برای مدت طولانی جای خود را به هوش مصنوعی خواهد داد، اما این کار چندان ساده نیست.

با پیچیده‌تر شدن هوش مصنوعی، بازاریابی تلفنی شخصی‌تر می‌شود و بر اساس اطلاعات جمعیتی افراد خاصی را هدف قرار می‌دهد. نتیجه خدمات بهتر به مشتریان از جمله نرخ تبدیل بالاتر خواهد بود.

6.مشاغل بد در آینده: مشاور مالیاتی

همچنین ممکن است مشاوران مالیاتی پس از اصلاح بسیاری از قوانین تا سال 2065 منقرض شوند. این بدان معناست که نه تنها مشاوران مالیاتی با رایانه ها جایگزین می شوند، بلکه با سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی که نرخ های مالیات را محاسبه می کنند نیز جایگزین خواهند شد. فاکتورها صادر می کند و حتی به مشتریان در مورد نحوه ثبت مالیات بر اساس قانون جدید آموزش می دهد.

7.مشاغل بد در آینده: نمایندگی خدمات مشتری

نمایندگی های خدمات مشتری بخش مهمی از صنعت خدمات، به ویژه بخش مالی هستند. از لحاظ تاریخی، نمایندگان خدمات مشتری مجبور بودند تعداد زیادی تماس را در روز انجام دهند.

این رقم در سال 2018 تا 46 درصد افزایش یافت. دلیل؟ این به این دلیل است که مشتریان اکنون می توانند از موتورهای جستجو برای یافتن آنچه که نیاز دارند قبل از تماس با ارائه دهنده خدمات استفاده کنند.

سیستم‌های خودکار مورد استفاده شرکت‌ها نیز می‌توانند از طریق تلفن یا از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که مشتریان می‌توانند شکایات خود را ارسال کنند و خدمات درخواست کنند، قابل دسترسی هستند. انتظار می رود این روند در سال 2019 و پس از آن ادامه یابد زیرا تعداد بیشتری از افراد به تجارت آنلاین می پردازند.

8.مشاغل بد در آینده: کارگر ساختمانی

این یکی از مشاغل در معرض خطر است، زیرا افراد بیشتری مایلند برای خانه های با کیفیت هزینه بیشتری بپردازند. ساختن خانه به سادگی ساختن دیوار نیست، بنابراین افراد کمتری برای انجام این کارها در آینده وجود خواهند داشت. علاوه بر این، با بهبود هوش مصنوعی در طراحی خانه‌هایی با متریال‌ها و سبک‌های معماری متفاوت، سازندگان کمتری وجود خواهند داشت.

9.مشاغل بد در آینده: کارمند صندوقدار

همچنین انتظار می‌رود که کارمندان فروشگاه‌ها در 20 سال آینده شغل خود را به دلیل توسعه فناوری و مکانیسم‌های هوشمند در پردازش پرداخت‌های شخصی و بررسی صندوق‌های نقدی که خرید را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند، از دست بدهند.

10. مشاغل بد در آینده: کارگران کارخانه

با توجه به اینکه انتظار می رود ربات ها ظرف 20 سال از امروز مشاغل تولیدی را اشغال کنند، حرفه کارگران کارخانه نیز همراه با سایر مشاغل منقرض خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا