;
سبک زندگیگردش و سفر

استایل عجیب مردم در نیویورک: آن جا چه خبر است؟

استایل عجیب مردم در نیویورک: روزنامه نیویورک تایمز اخیرا با انتشار این عکس از مردم آمریکا خواسته تا به استقبال تابستان بروند. این نشریه اشاره کرده که تنها راه در امان ماندن از گرمای تابستان پوشاندن تمامی اعضای صورت و بدن است تا دچار آفتاب سوختگی نشویم.

این نوع پوشش که به نظر می رسد هنوز مورد علاقه عموم نباشد و بیش تر ترند شده است اما بسیاری از کاربران را دوباره به یاد فیلم های آخرالزمانی انداخته است!

عده ای با انتقاد می گویند با اتفاقاتی که اخیرا به دلیل اتش سوزی در کانادا و نفوذش به آمریکا رخ داده بعید هم نیست که مردم به دلیل آب و هوای آلوده و ریزگرد های مضر مجبور شوند چنین پوششی داشته باشند!

برای اطلاع بیش تر به این مطلب مراجعه کنید: بلای آخر الزمانی و اتفاق عجیب در آمریکا: بایدن وضعیت را قرمز اعلام کرد!

آب و هوای آمریکا چطور است؟

استایل عجیب مردم عکس1

ایالات متحده امریکا، کشوری بزرگ با آب و هوایی متفاوت و موقعیت جغرافیایی متنوع به حساب میاد و آب و هوای این کشور دقیقا به این موضوع بستگی داره که شما کجای امریکا قرار گرفتید…

ممکنه توی یک زمان خاص که در آلاسکا هوا به سرد ترین میزان خودش رسیده، در یک منطقه از کالیفرنیا یک هوای گرم و خشک رو تجربه کنید…در واقع آب و هوای این کشور تحت تاثیر ۳ ناحیه قرار گرفته، به طوری که منطقه ای از دشت های کشور تحت تاثیر آب و هوای بیابانی، کالیفرنیا با آب و هوای مدیترانه ای اکثر مواقع شرایط آبی وهوایی مساعد و مطلوبی داره و آلاسکا که اکثر مواقع هوای سرد و برفی رو تجربه میکنه.

هوای امریکا توی فصل تابستان و در ایالات شمال و جنوبی، متفاوته…باید بدونید که ایالات شمالی این کشور توی روز های تابستان گرمای مطلوبی داره و شب ها و نزدیک صبح هوا حسابی خنک میشه.

در حالی که ایالت های جنوبی امریکا هوای گرم و خشکی داره. قسمت های شمال شرقی کشور هم معمولا آب و هوای خشک و بادی داره و میانگین دمای اون در حدود ۲۷ درجه سانتیگراده.

در این مورد شکی نیست که تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات ساحلی به حساب میاد و ایالت های لادینگتون، میچیگان و فلوریدا از بهترین و شگفت انگیز ترین مقاصد برای لذت برن از این نوع تفریحات هستند و اگه می خواید توی هوای مطبوع لابلای جنگل چادر بزنید و ماهیگیری کنید فلوریدا جای فوق العاده ای برا یان تفریحات توی تابستان به حساب میاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا