;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

نشانه های مرد وفادار: مردانی که هرگز خیانت نمی‌کنند را بشناسید!

نشانه های مرد وفادار: خیانت می‌تواند اعتماد را از بین ببرد و قلب‌ها را بشکند. اما همه مردان خائن نیستند. درحقیقت بسیاری از مردان به شدت وفادار هستند.

نشانه های مرد وفادار

این مردان هرگز پرسه‌زنی نمی‌کنند و رفتارهای بارزی دارند که بین آن‌ها و سایرین تمایز ایجاد می‌کند. در بخش سبک زندگی از سری مطالب رابطه و ازدواج شما را با نشانه های مرد وفادار اشنا می کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

1.شفافیت برایشان کلیدی است

اعتماد در هر رابطه‌ای غیرقابل مذاکره است. اما مردانیکه هرگز خیانت نمی‌کنند در شفافیت یک گام فراتر رفته‌اند. این افراد ارزش اعتماد و حفظ آن را می‌دانند. آن‌ها صرفا مکانی که هستند و کاری که مشغولش هستند را با شریک زندگی‌شان به اشتراک نمی‌گذارند.

فراتر می‌روند و افکار، احساسات، ترس‌ها و رویاهایشان را نیز به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها می‌دانند که رابطه قوی بر مبنای چیزی فراتر از عشق، یعنی ارتباط و احترام مشترک، ساخته می‌شود. پس اگر مردی تا این حد با شما شفاف بود، آن را نشانه‌ای مثبت از وفاداری‌اش بدانید.

نشانه های مرد وفادار1

2.برای وقت باکیفیت ارزش قائل هستند

این مردان با شریک زندگی‌شان وقت باکفیتی را سپری می‌کنند. با هم پارک می‌روند، با هم آشپزی می‌کنند، همدیگر را مدام بغل می‌کنند، با هم تلویزیون تماشا می‌کنند و مطمئن هستند که اوقات «با هم بودن»شان زیاد است. آن‌ها گفت‌وگوهای معنادار دارند.

3.یک قطب‌نمای اخلاقی درونی دارند

این مردان حسی قوی از خوبی و بدی دارند. این قطب‌نمای اخلاقی صرفا آن‌ها را در رابطه‌شان هدایت نمی‌کند بلکه در همه ابعاد زندگی هادی آن‌هاست. افرادی که هویت اخلاقی در سطحی بالا دارند، کم‌تر احتمال دارد که خیانت کنند.

تحقیقات هویت اخلاقی را به عنوان اخلاق مرکزی در خود-انگاره فرد تعریف کرده است. این مردان باور دارند که با دیگران باید به نحوی که دوست دارند با آن‌ها رفتار شود، رفتار کرد. یعنی با احترام، مهربانی و صداقت. وقتی نوبت به رابطه می‌شود، همین اصول را درباره آن به کار می‌گیرند.

4.همدلی دارند

همدلی نقشی محوری در رابطه ایفا می‌کند. همدلی توانایی درک و به سهیم شدن در احساسات دیگران است. مردانی که سطوح بالای همدلی را به شرکای زندگی‌شان نشان می‌دهند کم‌تر احتمال دارد که خیانت کنند.

این افراد تلاش می‌کنند که خودشان را به جای شریک زندگی‌شان بگذارند. آن‌ها متوجه تأثیری که رفتارشان ممکن است روی شریک عاطفی‌شان بگذارند، هستند و سعی می‌کنند که هماهنگی و احترام متقابل را پرورش دهند. آن‌ها می‌دانند که هر رفتاری پیامدی دارد و دوست ندارند که ناراحتی و درد غیرضروری برای شریک عاطفی‌شان ایجاد کنند.

نشانه های مرد وفادار2

5.عشق و تحسین‌شان را ابراز می‌کنند

مردانی که هرگز خیانت نمی‌کنند، فقط عاشق شرکای عاطفی‌شان نیستند بلکه به شرکای عاطفی‌شان نشان می‌دهند که عاشق هستند. آن‌ها به قدرت بیان عشق و تحسین مداوم شرکای زندگی‌شان اعتقاد دارند و کاری می‌کنند که شرکای زندگی‌شان احساس ارزشمندی و مورد تحسین بودن بکنند.

6.ایثار می‌کنند

رابطه نیاز به ایثار دارد. مردانی که هرگز خیانت نمی‌کنند اغلب این موضوع را درک می‌کنند و مشتاقانه برای حفظ رابطه ایثار می‌کنند. آن‌ها رابطه را به همه چیز الویت می‌دهند. کار ساده‌ای نیست اما حفظ رابطه در برابر فرصت‌های دیگر از اهمیت بیش‌تری برایشان برخوردار است.

7.مرزهای سالم را حفظ می‌کنند

مردانی که هرگز خیانت نمی‌کنند از اهمیت حفظ حریم‌های سالم در رابطه آگاه هستند. آن‌ها به فضای شخصی شریک عاطفی‌شان اهمیت می‌دهند و انتظار دارند که او هم متقابلا این احترام را برایشان قائل شود.

این مردان می‌دانند که رابطه به معنای از دست دادن فردیت و استقلال نیست. می‌دانند که هر فردی نیاز دارد که فضای شخصی داشته باشد. پس شرکای عاطفی‌شان را تشویق می‌کنند که علایق خودش را دنبال کند، دوستان خودش را داشته باشند و اگر نیاز دارد گاهی تنها باشد. آن‌ها همین مرزها را برای خودشان هم قائل هستند. آن‌ها از موقعیت‌هایی که منجر به وسوسه یا بدفهمی می‌شود پرهیز می‌کنند.

8.به رشد متعهد هستند

مهم‌ترین چیزی که درباره مردانی که هرگز خیانت نمی‌کنند باید بدانید این است که به رشد، فردی و رابطه، متعهد هستند. آن‌ها درک می‌کنند که رابطه سفر است نه مقصد. این مردان مشتاق هستند که برای بهتر کردن رابطه کار کنند.

آن‌ها به نیازهای شریک عاطفی‌شان گوش می‌دهند، روی نقص‌هایشان کار می‌کنند و مدام برای پیشرفت تلاش می‌کنند. آن‌ها به روی گفت‌وگوهای باز و صادقانه آغوش‌شان باز است و می‌دانند که این صحبت‌ها، با اینکه گاهی سخت است، برای رشد ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =

دکمه بازگشت به بالا