;
سرگرمی

در کمتر از 8 ثانیه با یافتن تصویر متفاوت تیز بودن چشمات رو امتحان کن

تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت: در تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت کدام تصویر متفاوت است؟  زمان آن رسیده است که مهارت های بینایی خود را ثابت کنید و بررسی کنید که چقدر در حل بازی های مشاهده ای مهارت دارید. در صورت تمایل،  یک ساعت نیز همراه خود داشته باشید و بررسی کنید که آیا قادر به یافتن پاسخ در بازه زمانی معین شده که 8 ثانیه می باشد هستید یا خیر؟

راه های زیادی برای تازه کردن ذهن شما وجود دارد که یکی از آنها استفاده از تست های بینایی است. اگر می‌خواهید مهارت‌های منطقی خود را با لذت بررسی کنید، به جای درستی آمده‌اید! شما می توانید بازی های فکری سرگرم کننده وب سایت ما را با راه حل ها حل کنید.

 

تصویر تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت

تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت 1

.

.

.

بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند یک راه عالی برای سرگرمی و یادگیری همزمان باشند. آنها به بهبود مهارت های مشاهده، خلاقیت و حل مسئله کمک می کنند. تعیین قوانین و انتظارات قبل از انجام بازی بسیار مهم است، زیرا این امر درک بازی را آسان تر می کند و به همه کمک می کند تا سرگرم شوند. هنگام انجام این نوع بازی ها، مشاهده دقیق چیزها می تواند دشوار باشد ، اما با تمرین، می تواند آسان تر شود. هر بار روی یک چیز تمرکز کنید، وقتی از چیزی مطمئن نیستید سؤال بپرسید و به دنبال سرنخ هایی بگردید که ممکن است به شما در شناسایی آنچه مشاهده می کنید کمک کند.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت

تفاوت در ناخن های بچه فیل اول از پایین می باشد که رنگ ناخن های وی با بقیه فرق می کند.همچنین وی یکی از چشمهایش ابرو ندارد.

تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت 2

 

آیا تست بینایی یافتن بچه فیل متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:

آیا به اندازه کافی تیزبین هستید که بتوانید 3 تفاوت تصویری گربه بازیگوش را تشخیص دهید؟

خیلی جالبه: نکته عجیبی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین، قادر به شناسایی آن است!

جدید: بهترین بازی های PS4 بخش اول (لیست بازی های 2023، 2022 و قبل‌تر)

ضریب هوشی خود را با این چالش چوب کبریت آزمایش کنید و آن را در کمتر از 12ثانیه تنها با یک حرکت حل کنید!

حکایت واقعی دختر قاپی وزیر و آبروریزی در شهر!

اشتباه تصویری میز غذاخوری چیست؟فقط یک فرد باهوش در 5 ثانیه متوجه آن می شود!

کدوم آدم از زمان گذشته اومده و تو باغ نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا