;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟ همه انسان ها با هر نوع شخصیتی نیازمند این هستند که دوست داشته شوند. شاید برخی افراد درونگرا این موضوع را انکار کنند؛ اما واقعیت این است که آن ها هم زمان های زیادی احساس تنهایی کرده اند و دلشان می خواسته حداقل یک نفر دوستشان داشته باشد!

اگر شما هم می خواهید فردی دوست داشتنی و کاریزماتیک باشید با این مقاله از مجله اینترنتی گفتنی همراه ما باشید تا یاد بگیرید که چگونه شخصیتی دوست داشتنی داشته باشید و بتوانید دیگران را جذب کنید. بخش سبک زندگی امروز را از دست ندهید.

راه های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند دوست داشتنی باشید. اما نکته مهم اینجاست که برای دوست داشتنی بودن در ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید!

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

اولین قدم برای داشتن شخصیتی کاریزماتیک؛ این است که از طریق خودشناسی به عزت نفس سالم دست یابید و خودتان را با تمام کم و کاستی های وجودیتان؛ دوست داشته باشید و از درون احساس ارزشمندی کنید.

 راه هایی برای این که چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

حال که خودتان را دوست دارید؛ می توانید با تمرین هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد؛ ویژگی های افراد دوست داشتنی را نیز کسب کنید و برای دیگران جذاب و دوست داشتنی شوید. تکنیک هایی که می توانند دیگران را به شما علاقمند کنند عبارتند از:

با اعتماد به نفس باشید

داشتن اعتماد به نفس بهترین راه برای جذابیت و دوست داشتنی بودن می باشد؛ چون وقتی شما با وقار رفتار کنید؛ بقیه تمایل بیشتری خواهند داشت که با شما صحبت کنند و در ارتباط باشند.

هنر گفتگو را بیاموزید

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

با دیگران سنجیده و محبت آمیزصحبت کنید و به حرف هایشان گوش دهید از پرسش های مداخله جویانه که ممکن است موجب خجالت یا آزردگی فرد شود اجتناب کنید. سعی کنید ییشتر شنونده باشید و از خودگویی زیاد خودداری کنید تا فردی دوست داشتنی باشید.

خوش قول باشید

زمان ارزشمندترین دارایی همه ماست و اگر شما فردی باشید که به زمان دیگران احترام می گذارد و در هر شرایطی برای قرارها و برنامه هایی که با دیگران گذاشته ازش قائل می باشد؛ مورد قبول آنها خواهید بود و شما را دوست خواهند اشت.

شاد باشید

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

ساده ترین و بهترین راه برای دوست داشتنی بودن این است که شاد باشید. شادی کلید سلامتی می باشد و زمانی که در هر شرایطی شور و شوق و هیجان داشته باشید؛ برای دیگران نیز جذاب تر خواهید بود.

ادری هلپبرن نویسنده کتاب چگونه دوست داشتنی باشیم می گوید: من باور دارم دختران شاد زیباترین هستند.

زندگی کنید و عشق بورزید

همه ما در زندگی مورد انتقاد قرار می گیریم. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دوستتان را بعد از مدت ها دیده اید و او به شما می گوید “چقدر خراب شده ای” و در آن لحظه قطعا شما ناراحت شده اید.

بسیاری از مردم تصور می کنند که برای دوست داشتنی بودن استانداردهای سخت و زیادی وجود دارند؛ اما این گونه نمی باشد و نیازی نیست شما همه حرف ها و بازخوردهای دیگران را بپذیرید.

یکی از بهترین راه ها برای کاریزماتیک بودن این است نظرات و بازخوردهایی را بپذیرید که لیاقتش را دارید و به نظراتی که در سطح شما نیستند؛ اهمیت ندهید و با روی باز از آن ها عبور کنید و به زندگی خود ادامه دهید.

فروتن و بخشنده باشید

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

با انجام دادن کارهای خیرخواهانه و رفتارهای توام با فروتنی و بخشندگی برای دیگران دوست داشتنی خواهید بود. گاندی می گوید: همان تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید!

به خواسته ها و انتظارات دیگران احترام بگذارید

اگر در کارهای خود دیگران را نیز در نظر بگیرید و در شرایط مختلف طوری رفتار کنید که برای دیگران مزاحمتی نداشته باشید و حقی از کسی پایمال نکنید؛ فردی محبوب خواهید بود.

مودبانه رفتار کنید

اگر در ارتباط با دیگران رفتار مودبانه ای داشته باشید و از کلماتی مثل “لطفا” و “ممنون” زیاد استفاده کنید؛ در نگاه دیگران فردی بی نقص و دوست داشتنی خواهید بود.

مهربان باشید و لبخند بزنید

چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

اگر بدانید لبخند شما تا چه اندازه ای می تواند قلب دیگران را گرم کند هیچوقت آن را دریغ نمی کنید! با دیگران مهربان باشید و به رویشان لبخند بزنید و سعی کنید به آنها یاری برسانید؛ در اینصورت می توانید مطمئن باشید که یک لبخند به شما باز خواهد گشت و فردی خوش قلب و دوست داشتنی شناخته خواهید شد.

مطالب پیشنهادی جذاب برای خواندن:

بهترین ترفندهای رابطه: چطوری دل همسرتان را به دست آورید؟

عاشق کردن مردها: چطوری یک مرد را عاشق و شیفته خود بسازیم؟

جذب دختر مغرور: چطوری یک دختر مغرور را به خود جذب کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا