;
تازه ها

توافق اولیه یونایتد و دورتموند برای انتقال قرضی جیدون سانچو

انتقال قرضی جیدون سانچو: جیدون سانچو، وینگر منچستریونایتد در آستانه پیوستن به باشگاه سابقش، بروسیا دورتموند به صورت قرضی است. بر اساس گزارش کریستین فالک ، خبرنگار اسکای، به نظر می رسد سانچو به تبعید خود در منچستریونایتد پایان دهد و این هفته باشگاه را به مقصد دورتموند ترک کند . مذاکرات بین دو باشگاه “بسیار ملموس” توصیف شده و مذاکرات تقریباً کامل شده است. سانچو با قراردادی قرضی اولدترافورد را ترک می کند، طبق این توافق دورتموند مبلغی را به شیاطین سرخ پرداخت می کند و یونایتد بخشی از حقوق او را پوشش می دهد.

انتظار می رفت سانچو پس از اینکه از تمامی امکانات تیم اصلی باشگاه به دلیل اختلاف با اریک تن هاگ، سرمربی تیم اخراج شد، از یونایتد جدا شود. مهاجم از عذرخواهی کردن به خاطر پستی در شبکه های اجتماعی که در آن مدعی بود سرمربی یونایتد دروغگو می باشد، خودداری کرد. تن هاگ توضیح داده است که تصمیمش برای تبعید سانچو برای محافظت از فرهنگ باشگاه گرفته شده است.

انتقال قرضی جیدون سانچو به دورتموند

آخرین حضور سانچو برای شیاطین سرخ در آگوست 2023 بازمی گردد. به نظر می رسد سانچو اکنون آماده است تا بتواند به دوران حرفه ای خود در باشگاه سابقش ادامه دهد و امیدوار است بتواند به دوران درخشش خود در مستطیل سبز برگردد.  یونایتد و دورتموند اکنون به دنبال تکمیل قرارداد برای این بازیکن 23 ساله هستند. باید دید که آیا این انتقال شامل یک گزینه خرید می شود که به سانچو این شانس را می دهد تا بازگشت دائمی به تیم آلمانی را تضمین کند یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا