;
تازه ها

مویسس کایسدو : در حال گذراندن دوران خوبی نیستم

کایسدو و دوران بد در چلسی: مویسس کایسدو در مورد بازی های خود در چلسی صحبت کرد و همچنین فاش کرد که چرا آبی ها را به لیورپول ترجیح داد.

این هافبک اکوادوری از زمان انتقال رکوردشکن 115 میلیون پوندی (144 میلیون دلاری) خود از برایتون در تابستان، برای یافتن فرم خوب خود در استمفوردبریج با مشکل مواجه شده است. او پس از دستیابی به موفقیت های چشمگیر با مرغ های دریایی در فصل گذشته در مورد بازی های خود در باشگاه جدیدش صحبت کرد و همچنین فاش کرد که چرا تصمیم گرفت به جای لیورپول به چلسی بپیوندد.

این جوان 22 ساله در گفتگو با شبکه تلموندو گفت: “در مدت کوتاهی موفقیت های زیادی کسب کردم. در سن جوانی به چیزهای زیادی دست یافتم، انتخابی که در برایتون داشتم؛ اکنون دیده نشده است زیرا من تازه وارد این عرصه شده ام، فوتبال همیشه دارای شرایط یکسانی نمی باشد، الان فکر میکنم من و باشگاه شرایط خوبی رو پشت سر نمیزاریم ولی آرومم چون میدونستم این اتفاق میتونه بیفته، باید از نظر روحی قوی باشم همینطور کسانی که شما را بالا می برند بزودی پایین می اورند.

کایسدو و دوران بد در چلسی

من این موضوع را فهمیده ام و نگذاشتم خودم را اسیر چاپلوسی کسی کنم همیشه برای خودم کار کردم می دانم چقدر خوبم و اگر خانواده ام بدانند برایم کافی است .

“ذهنیت من همیشه برنده بوده است. همیشه آنجا باش، بازی ها را ببر، در دوئل ها در مرکز زمین پیروز شو، همه جا باش. من از خودم ناراحت می شوم چون دوست دارم نشان دهم، اما فوتبال گاهی اینطور است. زمان می برد. برای تطبیق با باشگاه فشار زیادی روی من است، اما من می‌دانم چگونه با آن کنار بیایم. احساس خوبی نسبت به خودم داشتم، همیشه می‌خواهم برنده شوم، تا تیم خوب باشد، اما اکنون متأسفانه ما از آن عبور نمی‌کنیم.

او افزود: “من می خواستم به اینجا بیایم زیرا آنها به من نشان داده بودند که واقعاً من را دوست دارند. این برای من خیلی خوب بود، سریع تصمیم گرفتم و گفتم بله. سرمربی تیم به زبان من صحبت می کند و رابطه من با او راحت تر است. این خیلی خوب است. پیوستن به اینجا کمی راحت تر بود. او مراقب ماست. بیشتر از همه، من آخرین نفری بودم که رسیدم. پیش فصل خوبی نداشتم، او از من محافظت کرد و من برای آن ارزش قائل هستم.”

کایسدو در بازی یونایتد و چلسی

از زمان ورود او به باشگاه، ستاره سابق برایتون در 17 بازی از 18 مسابقه ای که چلسی تاکنون در تمامی رقابت ها انجام داده است، حضور داشته است، اما هنوز موفق به گلزنی یا پاس گلی در فصل جاری نشده است.

آبی ها شروع سختی در رقابت های خود داشته اند زیرا در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ قرار دارند. از سوی دیگر شاگردان یورگن کلوپ با 37 امتیاز از 16 بازی ابتدایی خود در صدر جدول قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا