;
تازه ها

آلیشا لمان بدن و ذهن خودش را در جکوزی آرام می کند+ عکس

آرامش بدن و ذهن آلیشا لمان در جکوزی: آلیشا لمان، ستاره تیم زنان استون ویلا، تعطیلات زمستانی خود را با یک طلسم آرامش بخش خوب در جکوزی آغاز کرد. این ستاره سوئیسی دوره تعطیلات کریسمس را با غوطه ور شدن در جکوزی و استراحت در سونا آغاز کرد. لمان با اشتراک گذاری این تصاویر در اینستاگرامش نوشت: «آرامش ذهن، آرامش بدن».

این بازیکن 24 ساله پس از مصدومیت در نیم اول فصل سوپر لیگ زنان انگلیس در حال بهبودی است. این مهاجم در 6 بازی لیگ برای استون ویلا حضور داشته است که در رده نهم جدول قرار دارد،تیم آستون ویلا چهار امتیاز بالاتر از تیم های انتهای جدولی بریستول سیتی و وستهم دارد.

آرامش بدن و ذهن آلیشا لمان در جکوزی

قبل از سفر به سونا، لمان در تعطیلات زمستانی به خانه رفت و از یک مدرسه با نیازهای ویژه که خواهر کوچکترش در سوئیس درس می خواند بازدید کرد و در آنجا هدایایی را به بچه ها داد.

لمان در طول دوره تعطیلات زمستانی و قبل از شروع مجدد مسابقات سوپر لیگ زنان انگلیس در ماه آینده به استراحت خود ادامه خواهد داد تا همراه تیم زنان آستون ویلا در تاریخ 13 ژانویه زمانی که در جام حذفی در ورزشگاه پاوندلند بسکوت به مصاف اورتون می‌رود، دوباره به میدان برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

دکمه بازگشت به بالا