;
تازه ها

اسب های دریایی پلاستیکی در معجون داروی مرد چینی

اسب های دریایی پلاستیکی در معجون دارو: مردم چینی همیشه عادت به نوشیدنی های دارویی برای سالم نگه داشتن بدن خود داشته اند. برخی از این نوشیدنی های دارویی با مواد دارویی یا افزودنی های گرانبهایی مخلوط می‌شوند و قیمت نیز بر این اساس در نوسان است. مردی در گوانگدونگ چین از یکی از دوستانش خواست اسب دریایی و اژدهای دریایی بخرد،وی آنها را در نوشیدنی دارویی خیس کرد و به مدت دو سال نوشید. او وقتی متوجه شد که اسب های دریایی خیس شده در معجون دارویی وی از پلاستیک ساخته شده اند، شوکه شد!

طبق گزارش رسانه های چینی، دو سال پیش مردی از شهر ژائوکینگ از یکی از دوستانش خواست تا اسب های دریایی و اژدهای دریایی را از استان های دیگر چین خریداری کند. در آن زمان، یک جفت اسب دریایی 30 یوان قیمت داشت. با این حال، دوست این مرد در شناسایی مواد دارویی خوب نبود و متوجه هیچ چیز غیرعادی در اسب های دریایی خریداری شده پیدا نکرد. طبق افسانه های چینی یک بطری نوشیدنی دارویی اسب دریایی بخورید تا بدن خود را تقویت کنید.

اسب های دریایی پلاستیکی در معجون دارو

متوجه شدن مرد چینی از اسب های دریایی پلاستیکی در معجون دارویش

این مرد چینی که متوجه بوی پلاستیک شدیدی از داروی نوشیدنی خود می شود به نوشیدن داروی اسب دریایی ادامه داد. تا همین اواخر که داروی خود را تمام کرد، حقیقت تکان دهنده ای برایش فاش شد.

طبق گفته های او، وقتی نوشیدنی دارویی را نوشید و باقی مانده بطری را تمیز کرد، متوجه شد که اسب دریایی که دو سال خیس شده بود، شکسته نمی شود. چیزی که او را بیشتر شوکه کرد این بود که وقتی با فندک آن را آزمایش کرد، اسب دریایی شروع به ذوب شدن کرد و بوی پلاستیک از آن بلند شد.

 این مرد پس از نوشیدن این معجون دارویی خود هیچ گونه ناراحتی جسمی احساس نکرد و پس از آن این تجربه هولناک را علنی کرد. او امیدوار است با استفاده از تجربه شخصی خود به عموم مردم یادآوری کند که هنگام خرید مواد دارویی احتیاط کنند تا از خرید مواد دارویی تقلبی و بی کیفیت چینی خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا